fredag 8. februar 2008

Lørdag


Trykker du på bildet, så får du se hvilke linjer jeg har søkt og hvilke skoler jeg har søkt!
Ikke det at det er så interresant..

Skolesøking er ikke det eneste Karoline gjorde igår.. Hun bestilte språkreise til Malta i samme slengen. Ikke det at det hadde så mye hverandre å gjøre men.
Nå gleder man seg virkelig til sommeren. Skal bli digg.
Gleder meg forresten til senere idag.. Rebecca og Karina skal være med på UKM (Ungdommens Kultur Mønstring) Er det det det heter? Ikke mange "det" der nei..
Nå tror jeg det blir litt oppdatering av sanger på iPoden, også rett til køys.
Er veldig sliten. Skal bli digg å få sovet litt. Ja, så kjedlig er jeg denne fredagskvelden / natten til lørdag..
Nå er forresten kjøkkenet og stua hos mamma ferdig pusset opp, så da flytter jeg heim att te ho mor imorgo!

6 kommentarer:

Agnethe sa...

Jeg er først til å kommentere:) wee.. haha.. er småmisunnelig på at du har en skikkelig tur å glede deg til i sommer. jeg vil også!

KamillaK sa...

språkreise er gøy gøy gøy gøy gøy!!!! jeg vil også være med. blir spennende med skolene da. og jeg er ganske glad for å se at nordstrand fikk en plass på listen, selv om du kommer inn på førstevalget.

silje sa...

åj, du satser på mye lekse til neste år skjønner jeg, og en god utdannelse:)
Skulle ønske jeg hadde viljestyrke nokk til å gå på de linjene.

M sa...

Sråkreise virker SÅ gøy! Kos deg :)

KamillaK sa...

KAROLINE. blogg da!

KarolineNatalia :] sa...

Gled deg! Du kommer til å kose deg så fælt :D hadde jeg vørt deg, hadde jeg valgt st julians, men det er jo egentlig gangavstand mellom de to stedene da så :p