tirsdag 19. februar 2008

Tirsdag

Uff, allerede Tirsdag. Føler jeg ikke kan sove, for vips så er ferien borte. Men samtidig, er det ikke det ferien er til? Sove for å få energi til skolen igjen.
Har hatt den sykeste dagen idag. Dere ser meg nok på tv snart, for det ha vært et skjult kamera et eller annet sted.
Etter å ha trent møtte jeg Isabelle, Mari, Rebecca og Karina på Majorstua.
På trikken var det en gal mann, søk på Jason Paradisa på facebook, for de som har profil der. Han sang for oss, la seg ned på gulvet for oss, danset for oss og snakket virkelig for mye om sex. Han skulle ha en forestilling et eller annet sted, og vi var invitert, selvom vi ikke var gamle nok. For 16 og 18 var jo nesten det samme, ehh.. Eller ikke.

Når vi endelig kom oss på en Peppes, så var jentedoen under opppussing, så vi måtte gå på guttedoen. Ehm, og mens jeg ventet på at Karina og Isabelle skulle bli ferdig på do, så kom det en mann og ventet med meg. Men så plutselig åpnet han buksesmekken og begynte å tisse i urinalet. Okei, jeg vet det er normalt. Men når jeg står der, ved siden av han, så kunne han også brukt doen.

På Oslo S var det en mann som nærmest satt seg på fanget mitt og begynte å snakke med meg. Karina og Rebecca synes det var VELDIG moro, mens jeg var syyykt redd. Han begynte å synge og nynne mens han kom nærmere og nærmere. Dere aner ikke hvor redd jeg var. Og når banen endelig kom så løp jeg lengst mulig unna han, og sa til Rebecca: Oh my god, han var jo gal.
Så hører jeg høyt og brutalt fra en mann ved siden av meg: OH MY GOD!

Har du lest alt dette har du seriøst vært flink. Jeg skal forresten klippe meg en dag til uka.. Kort. Er jeg nervøs?
JA!

5 kommentarer:

Lene sa...

Gud hjelpe meg, for en dag! :-O Hihi! Snåleste jeg har lest på lenge gitt. :-P

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
KamillaK sa...

haha det er sånn typisk som bare skjer med deg;D genialt. klipp deg, klipp deg.

Vanja og Illimar sa...

Det hørtes ut som en sykt morsom dag for alle som så på

Anonym sa...

Wow, syk dag! Høres litt gøy ut også da, det er kjekt når det skjer noe hele tiden. Men sånn skjer aldri med meg da...;P