lørdag 16. februar 2008

Lørdag

Matte muntlig gikk herlig. Fikk 5 +. Stolt av det ja.
Litt kjipt når jeg fikk vite at hvis jeg hadde vist utregningen i exel så kunne jeg fått 6. Men shitt au, jeg fikk 5'ern.
Og jeg er virkelig ikke god i matte, så håper det trakk karakteren min opp.
Jeg fikk fin premie av Kamilla idag. Herlig Herlig. Takk, Kamilla. Du er søt.

Nå har jeg laget meg mat. VELDIG godt.
Men jeg sitter her alene akkurat nå, og jeg har laget veldig mye mat.. Så noen som vil komme å spise??
Dere er hjertlige velkomne, isåfall.
Vet ikke hva maten kalles. Tror faktisk ikke det er noen rett.
Men den består hvertfall av dette:
Kjøttdeig, stekt med tacokrydder
Spaghetti
Løk
Agurk
Div.andre salat greier..

Dere skulle bare visst hvor godt det er. Vet ikke hvor smart det er for meg å spise det, som sliter med magen, men jeg satser på at det går bra..!!
Skulle egentlig også ha mais med, men jeg klarer ikke åpne maisen. Jeg forstår meg ikke på den åpnergreia..
Flaut, når man har 6'er som standpunktskarakter i Heimkunnskap fra Ungdomsskolen, MEN jeg klarer det virkelig ikke. Flere som sliter med å åpne maisboksen?? Eller er jeg den eneste?
Men når sant skal sies, så fant jeg faktisk ikke den åpneren heller.
HELT sant faktisk. Det er ikke bare en unnskylding for at jeg ikke klarer å åpne maisen.

Nå er det ferie. Veldig digg. Har hatt det siden jeg var oppe i muntlig på torsdag, og nå nyter jeg ikke bare helga men ferien! Håper alle har det bra og nyter ferien like mye som meg!!

5 kommentarer:

KamillaK sa...

uten åpner er det i mine øyne umulig å åpne en maisboks.

Anonym sa...

Haha, jeg slet også med å få opp maisboksen sist jeg prøvde, så jeg ropte på mamma og det viste seg at vi hadde fått en nye en og den var det bare å sette fast på en måte så gikk alt av seg selv! Så jeg tror jeg skal får det til nå ;P hehe

Gratulerer med 5 + i matten! Jeg fatter ikke hvordan du får det til ;P Hehe, fikk bare 4- på mattetentarmene jeg ;P hehe

KarolineNatalia :] sa...

Jeg eier i å åpne maisbokser ;D til og med elektrisk boksåpner :p

Marte sa...

grattis med 5+ ! Knallbra:)

Karoline sa...

Kamilla: HAHA. Det er i mine øyne også umulig å åpne den med en boksåpner..

Ida: Takk takk! Jeg tror ikke jeg får den opp uansett jeg.Haha!

Karoline Natalia: Vil du komme hit å åpne for meg? Du er herved invitert hit neste gang jeg skal ha taco!:)

Marte: TAKK <3:D