onsdag 20. februar 2008

Onsdag

Jeg var virkelig sjarmerende i vinterferien ifjor. Forelska var jeg hvertfall. Men i hvem, nei det husker jeg ikke. Men jeg skrev en sangtekst da hvertfall. Tenkte å drite meg selv ut ved å legge den ut her. Sorry dårlig engelsk. Og dårlig sangtekst. Men var moro å finne teksten som var skrevet ned på baksiden av en yatzy blokk..

Missing You
Sitting here so alone..
The voices around me is now gone..
I can't see a person, I just hear the sea.
The silent makes me crazy, some people would probably loved to be here.
But.. Not me.

Refr.
Where are you now?
What are you doing now?
I promised myself to never say this.. but..
I'm missing you
I really do.. Miss you..

It's not easy to live up to you,
but falling in love with you..
That cand I do.
I just want you to know..
I'm missing you.

I know you think were not ment to be,
and your probably right.
But even though..
It's really easy to fall in love with you.
Why do you have to be so damn pretty?

Refr..






9 kommentarer:

KamillaK sa...

først: denne kommentaren er ikke ment som en diss, mer i retningen av at du er utrolig søt.
nevneverdige ting: yatzyblokk! konge! søt sang, jeg synes sånt er vanskelig å lese uten noe melodi til...beste delen var den første, der det er om vinteren men du hører sjøen. skriver du en så søt sang til meg også eller?

KarolineNatalia :] sa...

Nåh, så søt du er som skriver nusselige sanger til en du er forelsket i. Etter at jeg så Mannen som elsket Yngve i går, har jeg en ting for sanger som er skrevet til mennesker man er forelsket eller glade i :]

KamillaK sa...

hva med at du blogger?

Anonym sa...

Haha, så søtt!! :D

M sa...

Syns det var en søt sang! :D Du får legge til en melodi og vips, har du gitt ut plate ;)

Mira sa...

Så sæt du er.

Ingunn sa...

vanskelig og lese uten melodi ja, men søt tekst :)

Helene Sofie sa...

FIN tekst! du er flink!

Monica sa...

Fin sang :-D My type of music! Skulle gjerne hørt med melodi. Hihi