tirsdag 12. februar 2008

"Karoline, Karoline, Karoline.. Hun er best.. Så derfor skal jeg på lørdag, ta henne med på en fest."
Så koselig, da ser jeg virkelig frem til det Lars eller Christer.. Vet ikke hvem av dere som sa det.
NRJ er kanalen.
Og hvis folk tror at jeg er innbilsk, og trodde at Lars eller Christer fra NRJ, sa dette til akkurat meg nå, så er DET rett. Men det var faktisk til meg.
Pinlig, men sant. Sigrun hørte det hun og. Ringte meg og bare: HAHAHAHAHA!! Karoline du er best, så derfor skal de ta deg med på en fest.

Nå må jeg nesten tilbake til matten.. :)
Dette skal gå bra.. For jeg er jo best..
NOT. Menmen.. Håper alle har det kjempe fint! Etter 09.10 på torsdag har jeg vinterferie..! Blir ikke det digg? Jo, det tror jeg..

7 kommentarer:

KamillaK sa...

da kan du bli med meg på BI på fredag. så bra! du vet, nydalen... skal være der klokken ni. du er klar for det? lykke lykke lykke lykke lykke til.

Karoline sa...

Ja, jeg kan være med. Haha. Regner ikke med at du regnet med det svaret?? jeg liker Nydalen.. takk takk takk takk takk

KarolineNatalia :] sa...

Haha, så søte da ;D

Anonym sa...

Vet du hvor mye jeg lo Karoline? Snilt av Kriss å hilse til deg da!

Karoline sa...

Jeg lo mer av Christer og Lars enn det jeg gjorde av hilsenen til Kriss for å si det sånn. Men hyggelig at han hilste ja. HAHA

Anonym sa...

ja det är jag som gjort den bilden =)
kul att du gillade den!
kram och klem!

Anonym sa...

Hehe, så søte. Hvordan gikk det på matten?