søndag 10. februar 2008

Søndag

"Mons Ivar Mjelde e kjempe grei..Skikkelig grei.. Det synes jeg.." SÅ søt setning.
http://www.youtube.com/watch?v=xewy45YkLGA
Erik Huseklepp <3>
Greit med noen "rocke" sanger, men når det holder på i flere timer, da blir jeg lei. Så da tok jeg og noen venner turen til en kebabsjappe. Jeg tok to biter, og kastet den. Æsj. Skal aldri spise kebab igjen. Jeg har fortsatt vondt i magen. Ja, av de to bitene. Fått mye "kjeft" i det siste for at jeg spiser så sunn mat. "ååå.. du spiser ikke.." "å, du spiser jo bare sunn mat" For det første: Kebab er IKKE godt
(Bortsett fra Kyllingkebaben på Bislett. Den er GOD)
For det andre: Jeg er glad i mango, så la meg spise mango selvom det er sunt.
For det tredje: Jeg slanker meg ikke fordi jeg spiser sunn mat. Okei, å gå ned noen kilo hadde ikke gjort noe. MEN jeg er glad i mye sunn mat. Det er ikke sant at sunn mat alltid smaker vondt..!

Og der var helga over. Hvor tok den veien??
Nå ser jeg frem til neste helg, for da er det ferie!!
Men først, prøve muntlig..


2 kommentarer:

Lene sa...

Hihi, digger kebab jeg. :-)

KamillaK sa...

kebab er mæd godt!!! og mye sunn mat er faktisk godt det også, så folk kan gå og legge seg på hamburgerne sine mens vi spiser mango og cæsarsalat. LYKKE TIL med prøvemuntlig, sugarbabe.