onsdag 23. januar 2008

Torsdag

De siste dagene av Karolines liv har gått med til åpen dag på diverse skoler.
Jeg vet hvertfall hvilke jeg VIL inn på, og hvilke jeg IKKE vil inn på.
Vil inn på:
Bjørnholt
Elvebakken

Aldri i livet:
Bjerke
Hartvig Nissen
Sogn
Stovner

Haha, flere jeg ikke vil inn på en jeg vil inn på. Men har ikke fått sjekket ut så altfor mange skoler heller. Er veldig keen på å komme inn på Media og Kommunikasjon linja på Elvebakken.
Kom nettopp hjem fra Bjørnholt, og det er den største skolen jeg noen gang har sett.
Og fineste. Trodde først det var et shoppingsenter. Er veldig tungvint å komme seg dit da, så var litt kjipt at jeg ble litt forelsket i skolen..
Madcon skulle ha konsert, men kom ikke. Tshawe er blitt syk, og JA jeg ble skuffa. Var en av grunnene til at jeg kom.
Erik & Kriss kom i stedet. Første sangen ble brutt midt inni og jeg ble drit flau på deres vegne. Herlig. Men strømmen kom tilbake, og alt løste seg.
Jepp, men da satser man på at man kommer inn på Elvebakken. Selvom jeg egentlig vil mest på Bjørnholt føler jeg.


11 kommentarer:

KamillaK sa...

Håper du kommer inn på Elvebakken, så får du gått på en god skole, og det er såpass sentralt. Har mange venninner som går m&k der, de er superfornøyde! <3

Agnethe sa...

bjørnholt er en lat skole;D bror går der, men han er fornøyd da.. du har litt tid igjen til å finne ut av livet ditt;)

KarolineNatalia :] sa...

Håper du kommer inn der du vil! Har ikke hørt om noen av skolene, men sikkert bra ;p

M sa...

Jeg og vil gå på media og kommunikasjon! :D

Anonym sa...

Åh, du er heldig så vet hva du vil i hvertfall ;) Jeg aner ikke hva jeg skal velge! :S Men nå skal jeg velge vgs da, regner med du er litt eldre?

LINA sa...

Tusen takk! Kjempekoselig å høre ;o

KamillaK sa...

blogg mer, karoline.

Marte sa...

kul header på bloggen din;D

Karoline sa...

Hei Ida! Er like gammel som deg, så skal velge vgs jeg også..:)
Kamilla: blogg mer selv.. hadde jeg fått viljen min skulle du blogget en gang i timen..!
Marte: Takk, er kjære Kamilla som har laget den!:)

Ingunn sa...

kjenner noen på bjørnholt, de trives godt :)

KamillaK sa...

blogge en gang i timen ja, det skjer ikke. du har ikke blogget siden torsdag da! sykt.