mandag 21. januar 2008

Mandag

Gjett hva jeg har gjort idag?

Svaret: Laget videoblogg.
MEN var egentlig ikke vits å fortelle dere det, for den videobloggen blir nok aldri lagt ut. Ble bare surr.

Mye morsommere å drite seg ut MED noen, enn å gjøre det alene føler jeg.
Jeg vil se på One Tree Hill nå, men 4 episoden er jo ikke kommet ennå, så da får jeg se episode 1, 2 og 3 om igjen for 100 gang.
Forresten. Jeg er blitt avhengig av Gossip Girl.

Jeg vet alle sier nå: VELKOMMEN ETTER!
Jeg hadde egentlig ikke tenk å se på det, eller sannheten er at jeg har glemt det hele tiden.
Men nå er jeg blitt utrolig avhengig.

Har lovet Sigrun å se på serien for henne, siden hun har lest alle bøkene, men ikke har TvNorge så hun får sett. MEN siden jeg ikke har tid til å vente på hver episode hver onsdag, så laster jeg ned på pc'en.
Sånn er det med nesten alle serier jeg ser på. Klarer ikke vente.
Egentlig er det litt kjipt. For da ser jeg alt på en gang, og da blir det bare enda lenger ventetid på at noe nytt skal komme.

Er det forresten noen som husker Sweet Valley High? Husker at jeg ELSKET den serien. Så ble den plutselig ikke sendt mer. Kom nettopp på hva den het, sånn fra nowhere.
Noen som husker den? Eller er jeg den eneste? Og noen som vet hvorfor den plutselig bare ble sluttet å bli sendt? Vet innspillingen sluttet i 1997, men tror ikke vi så siste episode en gang i Norge.

5 kommentarer:

KamillaK sa...

med noen håper jeg du mener meg, miss. sweet valley high var HELT konge! haha. okai, så var det ganske dårlig, men jeg digga det likevel. savn.

Anonym sa...

Har aldri sett tv-serien, men fant nettopp fem bøker fra den serien i bokhylla mi, de var fra TL-klubben ;p haha

Karoline sa...

Hehe!! Herlig at jeg ikke er den eneste som husker Kamilla!! Elsket serien, den sugde, men jeg elsket den for det. Savner den jeg!!

Agnethe sa...

Tror aldri jeg har sett den serien, men har ikke hatt så mange fancy kanaler heller.. men nå har jeg det:P
gg er herrligt<3 genial serie!
og oth da! er så opphengt i den serien. hvis jeg ikke får sett ny episode snart, så går jeg på veggen!

Anonym sa...

Jeg så på Sweet Wally High, husker jeg så på uten tekst selv om jeg ikke kunne så mye engelsk til og med, før det ble sendt på norske kanaler^^,