søndag 27. januar 2008

Søndag

Har vært litt dårlig med blogging i det siste. Faktisk VELDIG dårlig.
På Fredag var jeg i Tønsberg og hentet brorsan! Koselig altså.
Tenk at jeg villig ble med til Tønsberg for å hente han, og at jeg medvillig ble med på å kjøre han tilbake igjen idag. Med han som sjåfør. oooohhh.. Han bor egentlig i Kristiansand, og går på skole der så er ikke SÅ ofte jeg ser han. Vi har faktisk ikke kranglet denne helgen. Okei, nok tørrprat.
Igår spilte Erik og Kriss på Karl Johan, hadde egentlig ikke tenkt å nevne det.
Men jeg bare MÅ.. Det var nemlig en jente der som var sykt funny. Filmet henne, men kan ikke legge ut. Det føler jeg blir litt frekt. Men altså, hun var HELT MED. Jeg tror jeg aner en ny konsert buddy. Eller hva sier du Kamilla?

Imorgen er det skole igjen. Blæ..
Er faktisk litt opplagt nå. Føler jeg hadde veldig bruk for denne helgen. Men den kunne gjerne vart litt lenger..!

Er blitt forelsket i sangen "Fast Car" av Tracy Chapman
Har alltid likt sangen, men føler at sangen passer meg ganske bra akkurat nå..

Y
ou got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere

Anyplace is better
Starting from zero got nothing to lose
Maybe we'll make something
But me myself I got nothing to prove

I remember we were driving driving in your car
The speed so fast I felt like I was drunk
City lights lay out before us
And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder
And I had a feeling that I belonged
And I had a feeling I could be someone, be someone, be someone

8 kommentarer:

KamillaK sa...

hun dama var RÅ! rett og slett.
fast car er skjønn, men har dessverre triste minner til den. så innlegget ditt ble tristere enn du tror.<3

Anonym sa...

What?? Er du like gammel som meg? Det hadde jeg aldri trodd! Synes du virker så mye mer moden enn meg ;p haha

Helene Sofie sa...

Den sangen er fiiin!

M sa...

JA til lengre helger!

KamillaK sa...

gidder du å blogge mer snart eller, Karoline? du er treeeeig nå! før blogget jeg kanskje en gang i uken, nå blogger jeg nesten hver eneste dag! synes du kan gjøre det samme.

Karoline sa...

Ida: Er født i 92, så da er vi vel like gamle;)?
Tok det som et kompliment det at jeg virket moden jeg:)? Hehe

Karoline sa...

Og Kamilla: Den gangen du begynner å blogge hver dag skal jeg begynne å blogge oftere!

Anonym sa...

Jepp, vi er visst det ;) Og du bør absolutt ta det som et kompliment ;) Det var ment som det i hvertfall ;p hehe