onsdag 30. januar 2008

Onsdag

Hvem engasjerer seg FOR mye i TV serier? Karoline det ja..


Jeg gråter. Vet ikke om det er fordi jeg elsket dem som paret Sophia & Chad, eller om det er fordi jeg elsker dem som paret Brooke & Lucas. Gråter.. Ja, det gjør jeg hvertfall.
I know. Engasjerer meg for mye.

Nå har jeg funnet ut hvilke skoler jeg skal søke på:) Har bestemt meg for at media og kommunikasjon er linjen jeg vil gå på. Skolene:
1. Elvebakken
2. Bjørnholt
3. Akademiet

Så får man se hvor man kommer inn da.. Har en del venner som skal søke på Elvebakken, så blir moro om mange kommer inn. Så ser man hverandre i friminuttene og slikt. Koselig!
Jeg vil miste minst mulig kontakt med folk. Er så glad i alle. Nesten alle hvertfall.
På tirsdag skal jeg til legen igjen. De finner visst aldri ut hva det er med magen min, så nå må jeg til nye undersøkelser.
Igår ble det forresten bestemt at Karoline skal til Malta i sommer. Karoline, Isabelle og Mari i Malta.
Damn, som man gleder seg!!
Hvem tror det er smart å sende disse 3 jentene til venstre her til Malta på språkreise? Ikke jeg. Men det skal nok bli moro ser dere!

7 kommentarer:

M sa...

Lykke til med skole-saker! Virker stress. enda en stund til jeg skal begynne å søke, men tiden flyr.

Agnethe sa...

Synes ikke du overreagerer, det er da helt normalt å reagere sånn! ;D hvilken episode er det fra? grugleder meg til å se det.. usj, nervene mine har ikke godt av å vente en uke mellom hver episode!

KamillaK sa...

skal du kun søke media &k kom? vi søkte tre linjer vi, med tre skoler under hver, sånn i tillfelle man ble bannlyst fra alle skoler, hehe. malta blir nok konge!<3 hvor mange uker?

Karoline sa...

Er fra den nyeste episoden! Episode 5. Gud, det var en rar episode. Vet ikke helt om jeg likte den. Moren til Brooke er en bitch. Haha!
Skal søke media og kommunikasjon som 1 valg, frøken Kæmmis! 2 valget er studiespesialisering. 3 er helse og sosial eller noe.
Kjipt å bli bannlyst fra alle skolene, for jeg skal IKKE inn på helse og sosial..!

Renate sa...

Kjenner meg igjen der ja. Haha. Er ikke greit å leve seg for mye inn i ting:p

KamillaK sa...

hva med et nytt innlegg?

Anonym sa...

Elvebakken er bra skole. Min søster går der. Den skolen er så utrolig fin. Skolen er ganske rik så du har masse utstyr til rådighet. :)