lørdag 2. februar 2008

Lørdag

På torsdag sluttet jeg 11.45 og skulle egentlig blogge, men dagen gikk bare med til å sove.
Igår var jeg på Stovner VGS. For en møkka skole. Allright, godtfolk. Vet mange av mine kjære venner går der, men dere må vel ærlig innrømme at skolen ikke er så nice..
Eneste fordelen er at Stovner Shoppingsenter ligger ved siden av. Og det er ganske stort. Det liker man.
Vet ærlig talt ikke hvorfor jeg brukte dagen min på den skolen en gang. Lærerne skulle på kurs, så var vel eneste grunnen til at vi var der. For jeg skal ikke begynne på Stovner. De har ikke media der. MEN de har studiespesialisering. Så jeg kunne kanskje begynt der, men nei.

Var på H&M igår og skulle kjøpe Timbaland t-skjorte. MEN likte ikke jentemodellen, og så var det bare t-skjorter i str 34 og 36 igjen. Kjipern. Fant ikke gutte t-skjortene. Så får heller sjekke ut på mandag.
Satser på at det ikke er utsolgt. Do'h. Dum ting å satse på. Men er jo lov å håpe!!

Idag har jeg vært ganske så flink. Måkte ut bilen til pappa, og det var hardt altså. God trening.
Fikk spylerveske i øyet da. Takk, Mamma.
Jeg krevde å få en smoothie fordi det gjorde vondt. (Ja da, jeg er fortsatt en bortskjemt drittunge). Men de hadde ikke melken de trengte for å lage smoothie på kafeen på senteret.
Så da gikk Karoline hjem og bakte muffins. Haha. Ingen sammenheng i det der nei.
Og dette ble en sykt meningsløs blogg. Ikke det at jeg noen gang har blogget fornuftig, men det her ble bare surr.

8 kommentarer:

KamillaK sa...

bakte du muffins til meg også? fikk syyyykt lyst på det når jeg leste her. og Timbaland tee'ene rocker bigtime<3

Karoline sa...

Jaa! Har mer enn nok muffins til deg!! :)

KamillaK sa...

kommer du hit med noen da?

Karoline sa...

Hmm.. Hvis du holder deg hjemme så kan jeg komme med noen;)

KamillaK sa...

fint. du kommer i løpet av kvelden?

Karoline sa...

Ja, men du skulle jo ikke holde deg hjemme?? Eller er du hjemme hele kvelden? Du skulle jo på (eller ha?) middagsselskap. Regner med at du ikke har lyst på muffins etterpå da..

KamillaK sa...

jeg vil jo fortsatt ha. har forresten blogget! og nei, det er ikke tull denne gangen.

Lene sa...

Håper det går bra med spyleveske-øyet ditt, søta mi! <3