søndag 20. januar 2008

20 Januar

Denne uken skulle bli årets beste uke.. MEN, vet ikke helt om jeg vil si den ble det.
Onsdag og Torsdag hadde jeg fri, fordi jeg var i ballkomiteen. Altså, ikke fri. Men vi var ikke på skolen da..


Torsdag var det ball, og det var egentlig ganske koselig det..! Men endte opp med at jeg kastet opp hele natta, og lå i senga hele fredag.

Har ikke så mange bra bilder fra ballet, men her er et:


Igår hadde Erik og Kriss releaseparty på Rockefeller, og det var stappfullt. DET er faen meg ikke dårlig det.
De har nådd langt siden jeg første gang så dem i 2005. Og de fortjener all suksess de kan få også.

Erik var helt i 100 igår.. "Vi fylte opp Rockefeller Karoline! Vi fylte det opp! Så du det? Så du det?". Jeje, nok om igår. Jeg vet ikke om jeg er glad for at jeg dro en gang.
Var et menneske der som ødela hele kvelden. Eller. Jeg skal ikke skylde på mennesket. Neida, jeg er glad jeg dro egentlig, for hadde jeg ikke dratt ville jeg angret på det. Og det var koselig å se så mye kjentsfolk der.. Henrik blant annet. Jeg lovet han å skrive at det var koselig.
Koselig var det også å se Hilde igjen!
Jeg er fortsatt syk, faktisk sykere. Okei, skal slutte å klage. Men ville bare si det. Så folk vet hvorfor jeg er sur hvis jeg snakker med dere.. Jeg går nesten med konstante magesmerter, og denne uken har jeg spydd som en gris og formen er på bunn. Var hos lege før jul, men har ennå ikke fått svarene. Og det gjør meg sur.
For jeg vil ikke være syk.

6 kommentarer:

KarolineNatalia :] sa...

Så koselig for dem da :] Er egentlig ikke så veldig fan, men hørte på den ene sangen deres når jeg solte meg i sommer :p

Anonym sa...

Uff da :/ Håper de finner ut hva som er galt med deg. God bedring! ;)

KamillaK sa...

så fint bilde av dere. og jo, skyld på det mennesket. som heldigvis forduftet etterhvert. æsj!

Agnethe sa...

håper du blir bedre snart da:) var koselig å se deg igjen også i går! long time no see..

Karoline sa...

Så søte dere er!! Okei, Kamilla. Jeg skylder på mennesket!
Utrolig koselig å se deg igjen ja Agnethe:)! Håper det ikke blir alt for lenge til neste gang:)

Christine Tallulah sa...

mange som er syke om dagen :(
fint bilde og fin blogg :) god bedring!