onsdag 16. januar 2008

Kamilla:)

Tullet med Kamilla og sa at jeg skulle blogge om henne, men fant ut at jeg faktisk vil blogge om henne.
Så dette kan bli interresant.
Jeg tror egentlig de fleste som er innom her vet hvem Kamilla er, men hvis dere ikke vet: gladideg.blogspot.com

Kamilla er min beste konsert venn. Haha.
Føler dette kommer til å bli veldig useriøst.
Kamilla er 18 år og bor på Nordstrand og er et fantastisk menneske.
Hun mener selv at hun ser sur ut hele tiden, men egentlig er hun bare søt.
Ble kjent med Kamilla for 2 år siden tror jeg. Eller kanskje litt under 2 år, uansett..
Føles som jeg har kjent henne en evighet!!
Om jeg er på en konsert uten Kamilla nå så er det kjedlig. Ja, helt seriøst.
Vært på ganske mange E og K konserter med Kamilla, 2 uten og de konsertene var ikke like morsomme.
Det er ikke like moro å synge i miccen alene, blir bare flaut da.
Tror Kamilla er et av de menneskene jeg har driti meg mest ut med.
Vi driter oss ut HVER gang vi er sammen, men who cares? Det er moro å drite seg ut!!
Tror jeg kunne skrevet ganske mye om Kamilla, men velger å stanse her.
Er glad i deg Kamilla!!
Gleder meg til alle fremtidige konserter sammen. Hvertfall lørdag. Haha.
Håper du gidder å henge med meg på flere konserter i fremtiden også..... Haha.. Jeg er søt. NOT.
Jeeeeeee <3

4 kommentarer:

KamillaK sa...

ntåå! du er så søt! glad i deg<3

Agnethe sa...

aw, så koselig du er:) herlig altså<3

Christine Tallulah sa...

Kamilla er herlig :)

KamillaK sa...

haha, christine er søøøt.