tirsdag 15. januar 2008

15 Januar

Jeg er sur! Neida, er egentlig ikke det. Bare litt sur på Henrik siden jeg måtte vente i evigheter på Oslo S på han idag. Og kom han? Neida, endte med at jeg måtte ta toget til Lillestrøm for at jeg skulle gå av på Grorud og så kunne han hente meg der. Tungvint? JA. Så jeg endte opp med å ta banen til slutt.
Er det forresten noen som trenger en psykolog? Da er det bare å kontakte meg!
Var psykolog for Even på skolen idag, og det funket veldig fint. Han var psykolog for meg og.
Så nå har vi lagt planene klare for livet, og hva vi gleder oss mest til i fremtiden.


Sitter å hører på Sandra Lyng Haugen nå, av alle personer.
iPoden har hengt seg opp igjen. 3 gang siden jeg fikk den til jul.
Nå må jeg vente til at batteriet går ut for så å lade den opp igjen.
Fy faen så irriterende. Men som sagt, jeg skal ikke være sur idag.
Prøver så hardt jeg kan. Tryna på isen gjorde jeg idag og.
Men jeg ler jo av meg selv jeg, selvom det gjorde vondt.

Har lært at det smarteste du kan gjøre er å le av deg selv, før andre gjør det.

1 kommentar:

KamillaK sa...

sykt dritt med ipoden, du bør klage så fort som mulig, før de sier "du har latt det gå for lang tid". <3 viktig å le av seg selv:)