onsdag 16. januar 2008

16 Januar

2 innlegg på 1 dag. Ikkke dårlig.

Spiste nettopp fiskesuppe til middag, noe jeg faktisk hadde lyst på idag.
Så oppdaget jeg et ben. Og ja, jeg er et sånt hysterisk menneske som aldri mer skal spise en ting hvis jeg oppdager noe ekkelt ved det..

Jeg hater å snakke om kjærlighetslivet mitt, og ikke minst hater jeg å vise følelser.
Ikke misforstå. Jeg er glad i alle vennene mine, og klemmer dem mer enn gjerne 20 000 ganger om dagen.
Men kan ærlig innrømme at jeg ikke åpner meg heeeelt når jeg er i et forhold.

Nå hørtes jeg veldig gammel ut og føler jeg. Og jeg kan ikke tro jeg skriver det her på bloggen min så alle kan se..


It's not that I dont wanna share my life with you baby
It's just that I'm the one I need to be true to baby
And I won't give up me to be part of you
It's not that I dont want to have you in my life baby
It's just you gotta know that its got to be right baby
Before I open up my heart to you

I gotta let you know before I let you in baby..
That who I am is not about who I am with baby..
That don't mean that I don't wanna be here with you baby..
Cause..I do!

Siden jeg ikke tør si dette direkte til DEG, så sier jeg det her på bloggen. Og håper du forstår.
Vet vi krangler en del, men det er ikke lett å ha deg så langt unna.
Jeg er hvertfall glad i deg.

1 kommentar:

KarolineNatalia :] sa...

Nåh, så utrolig søtt! <3