torsdag 17. januar 2008

HJELP!

Hadde dere sett hvordan jeg ser ut idag ville nok det første dere sagt var: IKKE GÅ UT!
Men det må jeg altså gjøre. Forbredelser til ball idag, herre land.
Jeg er en neger i trynet. Tok sol med en kamerat igår, og han ga meg sånn krem sak som jeg smurte inn i trynet for å få jevnere brunfarge. Ingen fortalte meg at jeg kom til å bli neger.
Herre!!
Og idag er det ball. At det går an.
Håper jeg får gjort noe med ansiktet før alle ser meg. Siden jeg er i ballkomiteen så er det jo ikke så mange som ser meg før ballet, siden jeg er en av personene som skal ordne ballet..:)
Men har noen noen tips? Hvis noen er innom og ikke pleier å kommentere. Så pliiiiis gjør det nå a, hvis du har noen tips..

4 kommentarer:

KamillaK sa...

jeg må få le litt. sånn. situasjonen høres ikke særlig gøy ut egentlig, men hvis det er solarium ligger det jo i pigmentene i huden... de får du bleket ved å bade i klorvann, men regner ikke med du har tid til flere timer i svømmehallen i dag. jeg ville nok bare kjøpt et litt lysere pudder for å prøve å dekke noe, ellers aner jeg ikke. kos deg i dag!

Karoline sa...

Det er faktisk ikke noe morsomt i det hele tatt. Har virkelig ikke tid til å gjøre noe som helst nå, ikke en liten tur i butikken en gang. Alt til ballet er ikke klart, men alle har stukket hjem.
Og jeg er fortsatt en neger i trynet. Gleder meg til å se bildene fra ballet senere. NOT. Neger i trynet, bleking på kroppen. Heeeerlig.

Anonym sa...

Uff da :/ Jeg var likblek på mitt, i tillegg var spotlightet på akkurat bordet jeg satt på, så jeg hadde spotlightet i tryne hele kvelden. Vedder på jeg så veldig fresh ut...Men det er jo ikke helt bra å se ut som en neger heller da, hehe. Du må fortelle hvordan det gikk! ;)

KarolineNatalia :] sa...

Du kunne kunne jo tatt selvbruning på resten av kroppen, eller prøvd å dekke over med en lysere foundation. Men det er vel for sent nå : /