onsdag 9. januar 2008

9 Januar

Sometimes goodbye though it hurts in your heart is the only way for destiny
Sometimes goodbye though it hurts is the only thing now for you and me
Though it's the hardest thing to say..
I miss your love in every way..

So say goodbye, but don't you cry..
Cause true love never die.

SÅ fin sang..
Say Goodbye heter den, S Club 7 som har den.
Så ja, den er ganske gammel. I og med at de har lagt opp.

Snart er det ball og siden de fleste jenter vil være "solbrune" til ball så blir det mye soling i venninnekretsen nå. Noen som vet hva som er MAKS grense på hvor mye sol man burde ta i uka?
Pleier å ta sol sånn ca en gang i uken, eller hver andre uke..

2 kommentarer:

KamillaK sa...

S club 7 har/hadde mange fine sanger. <3 norsk strålevern eller hva de heter har anbefalt å sole seg annenhver dag i ca en halvtime er det vel, til du har oppnådd ønsket brunfarge, og etter det sole deg en til to ganger i uken. selv synes jeg dette er for mye, holder med en gang i uken/annenhver uke.

KarolineNatalia :] sa...

Skulle si det Kamilla sa, synes og det er mye. Jeg tok sol to ganger i uken til jeg hadde den fargen jeg ville ha, etter det tok jeg bare sol når jeg følte at fargen trengte oppfriskning. Tok sol mellom 10 og 20 min.