torsdag 10. januar 2008

10 Januar



Kjøpte ny topp igår, ser den så vidt men. Er den grå i bakgrunnen der.
Var meningen å poste et annet bilde hvor man så den mye tydligere.. meeeeeeen jeg har ikke tålmodighet til å vente på at Isabelle skal sende meg bildene, så da tok jeg det bildet der.
Ble kjøpt på H&M... Elsker HM når det er salg... Eller jeg elsker dem når det ikke er salg å igrunn. Jeje.

Vet ikke om jeg liker toppen. Likte den på meg, men man ser så blek ut i den.

Hadde egentlig en drittdag på skolen idag. Helt til vi fikk vikar.
Klassen min får samme vikar hver gang, for det er bare en vikar som gidder å ha klassen vår.
Tror hun får ekstra betalt for å ha oss jeg, hun burde hvertfall det.
Hun er utrolig koselig, kom inn på UiO (Universitet i Oslo) idag og ble utrolig glad. Hun hadde nemlig bare søkt å ta bachelor graden sin der for moro skyld, siden hun kom inn i Italia. Men siden hun kom inn så får vi kake for å feire neste gang vi har prøve. Haha. Synes det er koselig jeg.


Føler at det er mange som har en god dag idag, alle er så hyggelige.. Så.. Humøret mitt som var på bånn idag morges er ganske godt nå:)


1 kommentar:

KamillaK sa...

bra du har hatt en bra dag:) gå med toppen på releasen.