tirsdag 8. januar 2008

8 Januar

Ny blogg. Mye lettere å ha blogg her føler jeg, men hvis du vil se min gamle blogg så;
http://karolines.lilleblogg.com

Akkurat nå burde jeg igrunn gjort lekser, men gjør jeg dem? Nei. Men jeg må gjøre dem snart, for neste uke skjer det mye. Og jeg tror ikke jeg får tid til å gjøre dem da.
Har hatt en meningsløs dag på skolen idag, en sånn dag man ikke vet hvorfor man er på skolen.
Hadde igrunn vært mye bedre og vært hjemme for å være ærlig, tror faktisk jeg ville jobbet bedre da.
Fikk beskjed om å ta med engelsk tentamenen vi fikk før jul på skolen med retting. Hvem har spart på den? Jeg orker ikke lete etter den heller. Jepp, veldig lat idag.
Men nok skole..
Har veldig lyst til å farge håret brunt (noe som er min opprinnelige farge) og klippe det kort. Men er ikke helt sikker på om jeg ville passet det. Noen som har noen synspukt?
Tror nemlig jeg kommer til å angre på at jeg har klippet meg hvis jeg gjør det, men samtidig har jeg veldig lyst til å gjøre det..!

På det første bildet har jeg ca den lengden jeg har nå, men ikke helt samme hårfarge. Er den hårfargen jeg har lyst på igjen!
Sånn som Sophia Bush har håret sitt nå er det jeg tenker på..












3 kommentarer:

KamillaK sa...

digger håret til Sophia der. skjønner frykten din for å klippe deg, og så oppdage at du angrer. gått på den tabben før jeg. du kan jo klippe en del kortere, men ikke like kort da... du kler den brunfargen også!

Marte sa...

veldig fin farge og sveis på sophia der! Syns du skal go 4 it;) jeg bruker å tenke at hår vokser alltid ut igjen..hehe..

Karoline sa...

Kamilla: Jeg liker også brunfargen, så lurer på hvorfor jeg tok striper i håret.
Marte: Vet håret vokser ut igjen, men er fortsatt nervøs for å gjøre det!!