lørdag 12. januar 2008

12 Januar

Går ut av døren tenker god natt, åpner ikke munnen.. Siste ord er sagt.
Det knyter seg i magen, ingen tårer nå.
Sett den siste dagen, ingen hører på.
Kjennes som om alt vil bli lettere, et sted hvor jeg endelig får sove om nettene.

..
Greit jeg ser det, vi var vel ikke mors beste barn
Men for faen, ingen av oss ønsket å ta livet av han.
Buksevann og ukvemmsord, vi var forbanna kjipe.
Men tro meg når jeg sier vi la ikke noe i det.
Det lå ikke mye bak , det var jo bare på kødd.
Jeg er ikke med på å ta skylda for at noen har dødd.
Det var ikke vår skyld, han var et utskudd.
Men jeg drar nok i begravelsen og beviser min uskyld.

Der postet jeg nesten en hel sangtekst, men er en av de fineste låtene jeg noen gang har hørt, og jeg gråt som faen første gang jeg hørte den..
Er fra det nye albumet til Erik og Kriss, Verden Vil Bedras som slippes i butikkene på mandag..

Var egentlig veldig sur idag, har vært det i det siste.
Men jeg gleder meg stort til neste uke så jeg er litt glad for at jeg gleder meg. Haha. Jeg vet. Jeg er snodig!
Så forresten begge de nye episodene av One Tree Hill igår rett etter jeg blogget.
Og jeg sier to ting: SYKT BRA!
Sånn bortsett fra at den personen Nathan har blitt irriterer meg.
Håper han innser hvor heldig han er som har en fantastisk kone og en utrolig søt sønn, en støttende bror og sykt gode venner.

3 kommentarer:

KamillaK sa...

lille jamie er nydelig!!

KarolineNatalia :] sa...

Koselig at oth er back, synes episode 1 var kjedelig, men det var jo fordi vi bare skulle sette oss inn i hva som har skjedd. Episode to derimot, der var det både latter og gråt, ble så rørt når nathan reiste seg opp av rullestolen foran sønnen sin :]

Anonym sa...

Ja, one tree hill er nydelig. sønnen er verdens største sjarmtroll . såå ufattelig nusselig . <3 flott blogg btw!