søndag 13. januar 2008

Verdens 10 Kjekkeste Menn

Kjedet meg litt så jeg laget en Topp 1o liste over de mannfolkene jeg synes er kjekkest i verden.
Dette er altså mine topp 10, jeg regner ikke med at din topp 10 liste er lik..:)

Laget en sånn liste på en blogg jeg hadde for ca et år siden, så blir moro å se hvilke menn som var på listen da, og hvilken rekkefølge jeg hadde..

1. Jared Padalecki


2. David Beckham


3. Chad Michael Murray


4. Nick Lachey


5. Stephen Colletti.


6. Orlando Bloom


7. Josh Duhamel


8. Justin Chambers


9. Patrick Dempsey


10. Adam Garcia

6 kommentarer:

KamillaK sa...

farlig deilig liste du har laget her, Karoline.

Marte sa...

Veldig bra liste! ALLE de ti er kjekke:) You got taste girl:D

Anonym sa...

Veldig enig med Jared og Josh ;) Men hvorfor er ikke Jensen Ackles også med? ;P

Reklame: www.missclumpsy.blogg.no

Karoline sa...

Hei Ida!
Jensen er ikke der fordi jeg synes han har fått for mye oppmerksomhet, og fordi jeg har en crush på Jared. Neida, Jensen hadde nok fortjent en plass der, men vet ikke hvem jeg skulle byttet han ut med. :)

Agnethe sa...

Jeg liker det jeg ser! Men ville nok stokket om på rekkefølgen. Hehe:P

Du er IKKE perfekt sa...

HVOR er johnny depp ?