fredag 11. januar 2008

11 Januar


Sjekk ut søtingene a! Elsker Sophia Bush og Chad Michael Murray. Og spesielt dem sammen.
Synd ekteskapet ikke funket..
Elsker også One Tree Hill.
Gleder meg utrolig mye til sesong 5 blir spilt på norske tv-skjermer..!
I sesong 5 har det liksom gått 4 år siden vennegjengen tok eksamen.
Haley og Nathan sin sønn er blitt utrolig skjønn.
Brooke er blitt kjent klesdesigner, og hun er blitt venn med Peyton igjen. Me like!!

Favorriten min fra OTH er helt klart Sophia Bush, egentlig rart for før syntes jeg hun virket som en bitch.
Men nå elsker jeg henne. Jada, man forandrer meninger.
Jeg ser på veldig mange serier tror jeg..
Instant Star (som sluttet med en tragisk slutt!? fikk ikke vite hvem Jude valgte til slutt en gang..), Gossip girl, The OC og Grey's Anatomy er bare noen av de TV-showene jeg ser på...
Men jeg ser egentlig ikke så veldig mye på tv. Helt sant.

6 kommentarer:

KamillaK sa...

liker også sophia og chad sammen. ser ikke på tv hver uke engang, men gjerne på kvelden/natten ser jeg tv-serier på pc'en, så sånn sett følger jeg også med på en del serier(one tree hill, fulgte med på The OC da det gikk, gossip girl, the hills, newport harbor....) <3 blogg oftere!!!

Agnethe sa...

ooh, jeg elsker oth<3 har savnet de denne høsten altså! gleder meg til å se de igjen, akkurat lastet ned de to første:D
ser for mye på serier jeg også, så da er vi flere, hehe;D sees på lørdag a du<3

KarolineNatalia :] sa...

Jeg ser på OC, Veronica Mars, OTH, Gossip Girl, Frustrerte fruer også den der serien om de gutta som spiller amerikansk fotball som gikk på tvnorge. Sophia og Chad var så herlige sammen, tenk hvor utrolig flink Sophia er som holdt ut på samme jobb som han etter at han var utro med Paris Hilton! Hvis det ikke bare rykter og tull og tøys da. Ser jo ut som om de er bestevenner i serien.

Marte sa...

chad er søt ja:D

Karoline sa...

Kamilla: Blogg oftere selv a!:)
Agnethe: ooo.. gleder meg til lørdag!!
Karoline Nathalia: Der minte du meg på noe.. Jeg ser også på Frustrerte Fruer!!:) Hvis utroskapsryktene stemte så synes jeg også virkelig at Sophia er flink som klarer å holde ut å jobbe med han.
Marte: Du liker ikke Sophia:)?

Marte sa...

tja,joda.. men chad er søtere;p