søndag 9. november 2008

Sunday People

Jeg er ikke i tvil om hvilken dag jeg føler meg minst fresh. Søndager!
Så hvorfor ikke da gå på Cafè med vakre Belinda, og gi et flott intrykk.
Om jeg ga det er jeg ikke sikker på men.
Det var hvertfall utrolig hyggelig og jeg lo masse!
Dus var stengt. På en søndag. Hvorfor stenger man en cafè på søndager? Jeg trodde det var da man hadde tid til å gå på kafè jeg. 
Vi havnet hvertfall på Cafè Sør.
Her har dere skjønnhetene Belinda & Vivian.
Thomas dukket også opp! Det vil vel si at jeg har tilbringt ettermiddagen min med bare godtfolk det?


Dette er Evens takk til de som stemte på han i Axe reklamen. Reklamen hans vant og vises nå før alle James Bond visningene på kino. Stolt av deg Even!:)

89 kommentarer:

Tuppene sa...

Hvor er Dus hen egentlig? Jeg er på desperat jakt etter en bra cafe! (Og syns alltid Cafe Sør er så full)

Anonym sa...

Så søtt bilde :)

Anonym sa...

Så søtt bilde :)

SKN sa...

nesten like fin helg som jeg .>

Nina sa...

Kult at du har den følelsen da! Det går ann å finne ut av det skjønner du! :D

Anonym sa...

Aah, så koselig ut :)

Even; jeg så deg på kino! hehe, bra reklame :)

victoria sa...

du er nesten en kjendis

Karoline sa...

Frk Tetlie: Dus ligger i Akersgaten. Du vet på toppen av Karl Johan (fra Oslo S) før bakken går ned igjen mot stortinget liksom? Du tar til høyre før bakken går ned og ser da Dus på venstre side!:)

Omana: Så du Even? Så koselig!

Anonym sa...

Takk for tips! :)

Anonym sa...

Sv: Hehe:P Ja, det var bra blogg altså! Måtte velge den ;)

Shelly sa...

Høres ut som en ganske koselig søndag, sitte på cafe med kjente er alltid hyggelig, håper du har kost deg masse <3

Magnuss sa...

bare hyggelig det, even!;D ha en flott dag karoline!:) du er nok søt på søndager og;D

Aleksander Eilertsen sa...

Mwæhæ, dere skulel gått på Grand cafe, 50 kr for en kaffe elns sikkert XD neida:P
Men hørtes da koselig ut det^^

Hmm, det var det et veldig rungede takk fra even:P uanz, genialt at han vant;P

Aleksander Eilertsen sa...

Nytt innlegg kommer forreste i kveld, eller i morra;P skal nemlig på konsert i kveld, så blir litt problematisk det:P

HILDE J sa...

Wehey, bra han vant med den reklamen da. Jeg må innrømme at det faktisk var den beste blandt de andre reklamene som var der. Jupp jupp!!!

Forresten, du kan endelig hente premien din fra første konkurranse i bloggen min nå :-) Wohoo!

Arild L. sa...

Hei! Tusen takk for spørsmål til videobloggen, følg med til uka for å høre svarene : )

Anonym sa...

Skjønne jentene :) Håper Thomas var snill med deg? Hehe ;)

Karoline sa...

Eilertsen: Morsom du! Even kommer alltid med så flotte takker. Det er ikke noen pene takker fra han. Det er sånn: Takk a.

HIlde J: Da løper jeg (eller noe sånt inn på bloggen din straks!!

Veronica: DET var han faktisk!! Spanderte til og med drikke..

Anonym sa...

Fin bild! :)

svar: Åh tack!

K(ristine) A(malie ) sa...

Høres ut som en veldig bra dag, det der! :D Jeg for min del var stuck med rydding og vasking :(

Anonym sa...

vivian fra idol?

Karoline sa...

Anonym: Hva med henne? Det er hvertfall hun på bildet ja.

Sandra sa...

Dirty Dancing 2 og Alfie er kjempe gøye! :D

Anonym sa...

Søtt bilde :)
Ha en fin dag!

Mammabenti sa...

Bra dere liker tipset:)

Søndager er koselige,og det er jo teit at folk stenger en cafe da,ettersom folk har tid å ta seg en tur da:D

Anonym sa...

Så gøy :D Bra gjeng! Tipper du koste deg masse!

Overland sa...

glad i stemte på filmen til axe reklamen, den var dritbra! bra han vant :)

jeg har aldri tenkt tanken på å gå på cafe på søndager, men det høres jo genialt ut. Kanskje ikke noen av de er åpen i lille Molde. Det tror jeg jeg må sjekke ut, 2-3 timer forsvinner fort ut av sånne ting :D

Anonym sa...

Såpass snill faktisk! Hehe ;)

Hanne sa...

Cafe er kjempekos på søndager:) Bare sitte og slappe av, og drikke masse kakao:)

Ingvild sa...

Jaa, det er sykt irriterende å ha prøve på mandager, jeg hadde dårlig samvittighet hele helgen fordi jeg ikke ville øve, men heller være med typen. Bleh.. Tusen takk, jeg tror det gikk bra :D

Terese sa...

Åh, så herlig å møte dei! :)

Caroline sa...

Hørtes ut som du hadde en koselig søndag da:)

Susanne sa...

Ja, syntes synd på musa,men den er tøff!!

Anonym sa...

Så godt å høre;) Flere tips skal jeg komme med;) Julegavetips blir det vell mest av nå før jul;) Viktige temaer kommer det også mer av :D Tusen takk for kommentar;)

Så gøy at vennen din vant:) Og at du koste deg på cafè;)

Anonym sa...

SELVFØLGELIG var jeg snill! Jeg er ALLTID snill :p

Anonym sa...

Takk for en hyggelig kommentar, søtnos. Skal si du har celebre venner altså! Forresten så svarte jeg ingenting om du kunne komme innom kaféen (eller gjorde jeg det?) Bare å komme innom en dag, er lite å gjøre om dagen. Oppe fra 10-17 ca, egendefinerte stengetider fra min side, haha x) Prøver å få til 8 timer hver dag:p

Isabell sa...

Så teit at en cafè er stengt på en Søndag. Uansett.. bra dere koste dere! :D

frokenlund sa...

Stilig :)

Ella sa...

Karoline! Jeg tagget deg på bloggen min!:D Check it outtttt!:)

Susanne sa...

aww, kos med café :')

Yeap, med Sophia Bush :D <3

Lene Christina sa...

ah, hun belinda er søt :D

Anonym sa...

Thomas: ALLTID? kremt.. du er snill mesteparten av tiden ja! ;) Men det betyr ikke HELE tiden..

Karoline sa...

Overland: Så du stemte? FLINK jente! Even er veldig glad for det. Haha!

Seline: Kanskje jeg tar en tur innom! <3

Ella: Skal sjekkes ut:)!

Lene Christina: Belinda er N.Y.D.E.L.I.G!

TINE sa...

Sv: Jeg tror du var tom for musikktips i går fordi hjernen din var sliten jeg søta:) Du kommer alltid med så mye bra ellers,så du er unnskyldt<3

Anonym sa...

Takk for kommentar paa bloggen min :) Kjempe blogg du har :)

Anonym sa...

så koselig :)

Stine Elisabeth sa...

Det er så koselig med cafèbesøk på søndager. Jeg lever i troen om at det er det man er ment til på søndager :) Her jeg bor er det bare gatekjøkken og resturanter som er åpne på søndager, så det får duge..

moon sa...

Jeg stemte på den , faktisk :p

Hvilke koder ser du på bloggen min?

1 sa...

det hørtes koselig ut :)

Og gratuler han even! :D

Anonym sa...

er even han som var kjæresten din i den musikkvideoen?

Aida sa...

å dra på café er så utrolig koselig!

Karoline sa...

Tine: Takk for at jeg er unnskyldt søta<3!

Turi: SNILL du var som stemte! Gjør både meg og Even glad vet du<3!! Masse koder som var der igår. Borte idag.

Elise: Even takker! <3

Anonym: Den Westlife videoen tenker du på? Alle tippet at jeg var sammen med Even der. Men nei, var ikke han som var kjæresten min!

Anonym sa...

Kaninen er kjempe tjukk ^^.

Koselig å dra på cafè med venner da :- ))
JESS; Jeg stemete på Even, drittfet reklame. Skal på kino med klassen, James Bond faktisk. Skal jeg skryte litt -av ingen ting^^.

Helene sa...

Takk for det. Håper du også får en nydelig kveld <3

Emelie sa...

Cafè er så koselig<3 så bra at Even vant. Reklamen hans var jo kjempe kul! Ha en fin dag søtis:)

Anonym sa...

hehe.. den filmen så æ når æ va på james bond... driiit kul :)

Mystic Girl sa...

Kjempesøte jenter :D
Det er alltid kos og dra på café :) Er fint å ha noe å bedrive søndagene med ;)

Malina sa...

Så koselig :)

Margrete sa...

koseliig :)

I sa...

Enig, søndag er daffedag deluxe.. Men bra du gjorde noe ut av dagen iallefall, kafébesøk slår jo aldri feil =) <3

[S] sa...

Ja jeg syns også kjolen var skikkelig søt!:)
Alltid så koslig å gå på cafee med venner. Domt av de å stenge cafeen på søndager, er jo da folk har tid:)

Sigrid sa...

Føler med også minst fresh på søndager. - men det er bare min egen skyld! :p

Sigrid sa...

Føler med også minst fresh på søndager. - men det er bare min egen skyld! :p

Anonym sa...

Ååå det er så koselig å gå på café! Elsker det:D

Camilla sa...

så gøøy !^^

Ingrid sa...

Høyres ut som du har hatt ein veldig koslig søndag:) Korleis det går med deg etter sjukehusopphaldet?

io0oi sa...

Må si det hørtes ut som en god ide å dra på cafe på søndager. ellers er søndager, som du sier, den mest ufreshe dagen:P

vet du, mandagen ble faktisk ikke så ille som jeg hadde forventa:)
Hvordan var din mandag?

Jeanette sa...

Cafe er kos :)
Kjempe fint bilde ;D

Anonym sa...

søndag er jo cafe`dag! kan ikke stenge da vøtt

Anonym sa...

ejg vil møte vivian! :)

Hilde Christina sa...

Den reklamen ble spilt da jeg så the strangers!! Jeg hylte ut "Det er filmen til kameraten til Karoline!!" uten at noen egentlig skjønte hva jeg snakket om..

Irene sa...

Kjenner du Even? Kult, og grattis til han ^^

Christine Tallulah sa...

du er fin, fina<3

Jorunn sa...

Cafe Sør er bra.. Der har jeg vært og til og med.. Og du finner kanskje ikke en bergenser som er mer forvirret enn meg når jeg er i Oslo! Hehe...

AK sa...

Jeg vil også gå på Cafè! Sånn er det desverr eå bo på landet..

Anonym sa...

Cafè er superkoslig! Spesielt på denne tiden av året :)

Linda sa...

Duu er så søt Karoline <3

Karoline sa...

Sandra : Jeg er sikker på at Even er takknemlig! <3

Ingrid: Er ikke helt i form enda, men mye bedre..! Tusen takk, som spør søte deg!<3

io0oi: Jeg hadde en grei mandag, du da<3?

Hilde Christina: Gud, du er søt!<3

Irene: Klart jeg kjenner Even!

Christine: DU er fin!<3

Anonym sa...

Hehe, sweet;)
Ustun Øvelund (mer kjent som Kira) er en fresh hund. Eid av den blonde skreppa du muligens så over i bloggen min;)

http://rdavan.kosebamse.net/

Camilla Didriksen sa...

Det hørtes kjempe koselig ut :) Søtt bilde!

Meg sa...

Så bra du hadde det koselig :)

Anonym sa...

jeg vil også møte Belinda! :(

Anonym sa...

Er Belinda og Thomas sammen?

Karoline sa...

Silje: Oh you wish.. Belinda er HERLIG! <3

Anonym: Nei, de er ikke sammen!:)

Anonym sa...

er du sammen med belinda? er begge bifile? eller er en av dere bare homofil?

Karoline sa...

Anonym: Nei, jeg kan på mine egne vegne si at jeg er VELDIG hetrofil. Og det samme tror jeg at jeg kan si på Belindas vegne.

Anonym sa...

søte bilder:)

Sara sa...

Så James Bond OG den reklamen! Hørte mange i salen som smålo og visket litt under den reklamen :D

Karolina sa...

Belinda er utrolig vakker :)