mandag 10. november 2008

Manic Monday


Six o'clock already 
I was just in the middle of a dream 
I was kissin' Valentino 
By a crystal blue Italian stream 
But I can't be late 
'Cause then I guess I just won't get paid 
These are the days 
When you wish your bed was already made 

It's just another manic Monday 
I wish it was Sunday 
'Cause that's my funday 
My I don't have to runday 
It's just another manic Monday 

-Bangles

Jeg har aldri likt mandager.. Man våkner etter helgen og er aldri klar for en ny uke.
Når man sliter med søvnproblemer så er det enda bedre. Sovnet halv 4 og måtte opp igjen 6.
Men nå er mandagen over, og jeg ser virkelig frem til morgendagen.
Jeg elsker tirsdager! For da kommer både Gossip Girl & OTH.
Også er jeg enda litt mer glad i onsdager, for da kommer 90210.
Så er torsdagene bare slitsomme.
Så er det fredag og man tenker: Yes, straks helg.

Det var mitt syn på uken, som dere sikkert ser på bildet og teksten. Jeg liker ikke mandager.
It's just another manic Monday.. I wish it was sunday.. Cause that's my funday!

33 kommentarer:

Shelly sa...

Jeg hater mandager, føler den dagen bare er trist og grå.

Tusen takk søte snille deg<3

Haha, ja, det er blitt en populær familie historie, ler like høyt vær gang jeg hører den :D

Meg sa...

Nei - det var ikke noe gøy skal jeg si deg! Men jeg var bare 8 år, å elsket all oppmerksomheten jeg fikk på skolen siden jeg måtte tegne med venstre hånda. Haha.
Jeg liker heller ikke mandager, unntatt seriene på Tv3. :D
Begynner GG i morgen på Tvnorge eller? ;o

Catherine Sund sa...

jeg er så enig emd deg, i all\t det du sa der :D

Kristine sa...

liker mandager jeg, men ååh det er no drit med søvnproblemer :-( får aldri sove for tiden.. ligger bare å vrir meg. håper du får en fin uke forde :-)

Stine Elisabeth sa...

Mandag er hatdagen min, og tirsdag favorittukedagen min :)

Anette sa...

Mandager er tortur! Men så fort jeg blir president skal jeg fjerne den dagen fra uka permanent. Hang in there...bare noen år igjen.

Camilla Didriksen sa...

Jeg ELSKER mandager pga tv-dagen, hahaha. Men nå fikk du meg til å like tirsdager bedre, OTH KOMMER. Gleder meg som en unge <3

Malene sa...

Søndag er ikke alltid en funday, det spørs jo hva man gjorde dagen før. Mandager er heller ikke særlig gøye, men det hjelper litt med Nip/Tuck på TV3.
Tirsdager derimot er en av mine favorittdager, og gjett hvorfor?
-I likhet med deg så laster jeg også ned Gossip Girl! :)

Søt blogg du har forresten! :)

Aleksander Eilertsen sa...

Mandager = shit! lett.

Men er morro-dagene dine søndager:o? wtf:o:D

Ingvild sa...

Nawh, tusen takk søta. <3

Anonym sa...

Tirsdag og Gossip Girl i dag :D
Ha en fin dag!

CHRISTINAFRAAS sa...

jeg hater og mandager.. de er bare fulle av dritt!

Anonym sa...

Er ikke noe spesielt glad i mandager jeg heller. Tror lørdagen er min favorittdag. Fordi da vet jeg at jeg kan være oppe lenge og sove lenge neste dag:D I tillegg til at det er blitt snopdagen min;) Haha:D

Anonym sa...

Mandag er helt klart den kjipeste dagen! Og er helt enig i at tirsdag er en fin fin dag!! :)

Dette nye 90210, er det noe kult? Begynte å se første episode, men gadd liksom ikke se alt! :p

SKN sa...

Jeg liker mandager jeg, pga av tv'en! jeg sover godt hver natt jeg, og våkner halv 8 - 8 og er som oftest våken nok til å smile!!!

Ina Margrethe sa...

Hadde samme syn på dagene angående de programmene <3 hihi

Overland sa...

jeg liker ikke tirsdager så godt, det er fortsatt lenge til helg

Hanne sa...

Eneste lysglimtet på mandager er Sex og singelliv:)

Camilla:) sa...

Hihi.. Jo takk;D Hadde nok vært interessant å leve på 80-tallet kan man si! hehe:P

Liker heller ikke mandager, det er en skikkelig drittdag:( Og så er det i tillegg dagen med mest trenung og slit for min del:P Skulle ønske det var helg oftere! Hehe..

Ha en fin tirsdag!:D Høres ut som den blir bra, hvertfall tv-messig!:P hehe.. <3

Camilla:) sa...

Hihi.. Jo takk;D Hadde nok vært interessant å leve på 80-tallet kan man si! hehe:P

Liker heller ikke mandager, det er en skikkelig drittdag:( Og så er det i tillegg dagen med mest trenung og slit for min del:P Skulle ønske det var helg oftere! Hehe..

Ha en fin tirsdag!:D Høres ut som den blir bra, hvertfall tv-messig!:P hehe.. <3

Merete sa...

Jeg liker faktisk mandager litt. Fordi da kan jeg sove lenge. Begynner ikke på skolen før 10:20 på mandager vi. Så tar det bar 15 min å gå til skolen også! ;P;P Men selvfølgelig kjipt at helga er over :S

;D;D

Susanne sa...

Mandager er ICH! :p

Jeg klarer ikke helt si hvem drømmemannen er.. :p Desverre! :p

Anonym sa...

hvorfor godtar du ikke alle kommentarer?

Margit sa...

Ey, hvilken sesong er det 90210 har begynt på nå? Hva må jeg søke på for å få lasta det ned liksom?:p
Mandager er pyton, sånn er det vel bare!

Meg sa...

Jeg er så enig med deg! Mandager er drittdager. Eller. Hvert fall frem til etter skoletid :)

Anonym sa...

Å, den sangen er kul! Forsåvidt er det Top Model, Chuck, Dexter, Grey's Anatomy, Samantha Who?, Christine, Brothers & Sisters og Prison Break som redder mine hverdager denne høsten... Å herregud, jeg har ikke et liv! :S xP

Sandra sa...

Hater mandager jeg også :P
Har akkurat samme syn som deg på uken! (:

Karoline sa...

Princess Sparkle: Nei, jeg ser på på nett!:)

Eilertsen: Hele helgen is my fundays..

Mona: OM det er kult? Tidenes serie skal jeg fortelle deg.

Anonym: Det har seg sånn at jeg IKKE skjønner hvorfor folk skriver takk i kommentarfeltet. Det er ikke et svar på mitt innlegg.

Mstynes: Første sesong!

Ireneelise sa...

Jeg elsker også tirsdager, det er en god dag. Spesielt fordi jeg har fri. Tirsdag og torsdag er namme dagene. Onsdag og mandag er stressdagene, litt fredag og, helt til klokken er halv fire hvertfall ;D

Anonym sa...

Jeg liker heller ikke mandager, men det er alltid på tirsdager jeg syns det er vanskeligst å stå opp. Jeg aner ikke hvorfor! :-/

moon sa...

Jeg syns tirsdager er noe forbanna drit, da kommer trøttheten fra mandagen oppå og jeg blir suuuupertrøtt. I morgen har jeg 2 prøver og en framføring og siden jeg er så trøtt gidder jeg ikke å lese. Så det går jo til hell kan man si :p

Anonym sa...

gossip girl er diggbart! :D

sve sa...

Jeg liker det ikke jeg heller, men til gjengjeld så er mandag den korteste dagen på skolen - herlig :)