mandag 27. oktober 2008

Jeg vil unnskylde

til alle som følte seg truffet av innlegget jeg tideligere postet om en av mine bestevenner.
Mange tolket det som om det var til dem, og jeg vil egentlig beklage til alle som trodde det og personen som det faktisk handlet om.
Andrea, I love you to death. Hadde det ikke vært for deg hadde jeg ikke klart meg i verden tror jeg..
Og jeg er sinnsykt lei for at du trodde innlegget var til deg.
Jeg vil også beklage til personen innlegget faktisk omhandlet.
Jeg vet ikke hva som skjer med meg om dagen. Humørsvingninger tror jeg det kalles.

Love you all..

Så, da var den beklagelsen ute. Nå kan alle sjekke ut musikken i innlegget under her.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk, koselig å høre :)

Anonym sa...

TAKK GUD! Jeg elsker deg mye mer enn du aner. Kunne ikke hatt en bedre fadder for Linnea! Du er den beste!

victoria sa...

neiiiii, ikke nytt design

Marianne ! sa...

litt skummelt å skrive sånne innlegg! men bra det årnær sææ.