onsdag 10. september 2008

Spørsmål & Svar

Hvorfor kjenner du Erik og Kriss, er det jævlig kult å ha kjendizer som venner? 
Jeg kjenner dem fordi jeg fort fant ut når jeg først ble kjent med dem at de var verdt å kjenne. Det er sykt kult å ha kjendizer som venner lizzm. Neida, ikke noe annerledes enn å være venn med noen andre bortsett fra at de får sykt mye oppmerksomhet.

Hvor gammel er du?
16 år...
Tre ønsker - hva hadde du ønska deg?
Bedre helse (No kidding)
Masse penger
Jared Padalecki som kjæreste.
Hvilke blogger leser du daglig?
Det er så mange, sjekk favorittlisten min på blogger til høyre her så finner du svaret!
Beskriv deg selv kort
En sta (litt bortskjemt) jente som har egne meninger og står ved dem. Elsker vennene sine, og kunne igrunn gjort alt for dem. I en helg finner du meg trolig på en fest eller konsert;)
Hva er det vondeste du har opplevd i livet?
Det er veldig vanskelig å velge en spesifikk situasjon, men det var veldig vondt når moren til en god venn døde. Jeg takler ikke å se venner ha det vondt.
Har du blitt mobbet?
Det har jeg faktisk ikke.
Hvorfor kosebamse?
Det var Kamillas forslag!
Hvor høy er du?
176 cm rager jeg over bakken. Hvertfall sist jeg målte meg.
Musikksmak?
Veldig variert. Alt fra Britney til Green Day til Jay-Z..

Favorittmat?
Taco, Pinnekjøtt, Pizza og Raspeballar.
Kva er den sprøaste ideen du nokon gong har hatt?
Kanskje at jeg fant ut at jeg ville bade i Januar? I oslofjorden?
Utdanning?
Akkurat nå går jeg Medier og Kommunikasjon. Etter det er planene å gå to år joruanlistikk på høyskolen.
Hvordan i huleste oppdaget du min, sjenerte lille blogg som du er så snill å kommentere på?
Jeg fant din fantastiske søte blogg gjennom en annen.
Hvis du kunne vært gutt/mann for en dag, hva ville du brukt dagen på å gjøre?
Da ville jeg spilt play station og dratt på byen med gutta, og hørt de faktiske meningene deres om jenter.
Hva liker du best ved å blogge?
Kommentarene man får tilbake..
Hva er det du savner i livet ditt?
God helse. Skulle ønske jeg tullet nå, men det gjør jeg ikke.
Favoritt blogg?
Carina Dahls
Hva drikker du når du er på kino?
Cola eller Farris Bris
Favoritt godteri?
Sånne lakrissnøre rundinger..
Hva ville du hett istedenfor Karoline?
Jessica kanskje..
Hva er det dummeste du noen gang har gjort?
Såret en god venn
Hva er det rareste du noen gang har drømt?
At jeg padlet med Brad Pitt. Vet ikke om det var rarest at jeg padlet eller om det var at jeg gjorde det med Brad Pitt.
Er du politisk?
Igrunn ikke..
Tre forskjelige typer musikk du liker?
Hip Hop (wow, hadde ikke trodd jeg skulle skrive det), Pop & Danseband. (DDE rocker)
Ka er du flink til å bruke pengene dine på? Og koffer?
Smoothie X Change. Fordi de lager sinnsvakt god smoothie.
Ka spiser du til lunsj daglig?
Jeg spiser nesten aldri lunsj, men oste&skinke baguett kanskje?
Hvis du var virkelig rik, hva er det første du ville kjøpt?
Et hus så jeg ble nabo med Jared Padalecki
Drømmebil?
Hummer eller Range Rover .
Hva er ditt forhold til makrell i tomat?
Jeg hater det. Virkelig HATER.
Drømmejobb?
Utenriksreporter for TV2 eller jobbe innen en musikkkanal.
Sted å bo?
Spania
Hva gjør du for å være en så utrolig flott og fantastisk person?
Det vet jeg faktisk ikke, du er sikker på at det ikke var deg du mente da?
Hva får deg til å gråte?
Gode filmer og sanger jeg kjenner meg igjen i.
Og hva får deg alltid til å le?
Camilla. Jeg ler bare jeg ser henne.
Hvilket dyr ville du vært hvis du kunne velge, og hvorfor?
En fugl. Tenk å kunne fly da!
Vet familien om bloggen din?
Deler av familien vet om den hvertfall. Blant annet denne karen her; Aleksander
Har du "reklamert" for bloggen din før? Som på facebook f.eks?
Det har jeg faktisk ikke;)
Når startet du å blogge, og hvorfor?
I 2005 faktisk. Men det er et annet kapittel. Denne bloggen startet jeg fordi jeg er fan av ytringsfriheten! Haha
Topp 3 blogger?
1. Carina Dahl
2. Kamilla
3. Den må bli delt mellom Ingunn, Veronika, Susanne, Elise, Lene, Karoline Natalia og alle de jeg har glemt nå..
Favoritt plagg?
En hvit sommerkjole jeg kjøpte i Malta i sommer. Den er fin, du ser brun ut i den og den er rett og slett fantastisk digg å gå med.
Hva er det aller beste du vet?
Å være med venner....

Og så kommer vi til disse RARE spørsmålene til Anonym. Jeg lovte å svare ærlig, men du kunne ha skrevet hva du het.

Hvor mye veier du?
Jeg har ikke veid meg siden 7 klasse, så det vet jeg faktisk ikke. No kidding!
Hvem var den første du hadde sex med?
Jeg kan love deg at du ikke kjenner det mennesket;)
Hvorfor er det bilde av en baby i headeren din?
Fordi jeg synes den babyen er drit søt!
Hvem liker du best av erik og kriss?
De er utrolige forskjellige og har derfor forskjellige positive sider. Men til felles har de det at det utgjør en fantastisk gruppe og er to herlige gutter. Det går ikke an å utpeke en favoritt av dem.
ser du på supernatural?
Det gjør jeg vet du;) Jared Padalecki er jo med!!
Hva liker du minst å se på tv? Verst tenkelige programmet.
Dette er vel det første spørsmålet hvor jeg virkelig står fast. Jeg aner virkelig ikke, kommer ikke på noe. Tabloid kanskje?
Tenk deg at du er en filosof, boende i Athen rundt år 200. Hva er dine tanker om dannelsen av The Body Shop?
Jeg tenker vel at The Body Shop er en urealistisk dannelse. Skjønner vel ikke akkurat hva vi skal med The Body Shop da..Men fortsetter sikkert å filosofere over det ganske så lenge.
Coca Cola har som kjent produsert leskedrikk i mange år. Når tror du at de lanserer leskedritt?
Det lanserer de når jeg slutter å drikke Cola tror jeg!
Hvordan tror du menneskekjøtt smaker, hvem ville du spist og hvilken kroppsdel ville du startet med?
Jeg har jo lovet å svare ærlig. Jeg tror ikke jeg hadde taklet å spise menneskekjøtt, men det smaker sikkert ikke så ille.
Hva er det verste og det beste du har opplevd i ditt liv så langt?
Alle gode minner jeg har med venner og familie utgjør de beste tingene jeg har opplevd. Det verste er nok de to somrene jeg fikk ødelagt pga sykehusinnleggelse.
Hvis du kunne ønske deg å kunne hele 4 språk: hvilke ville det vært?
Spansk, Engelsk (flytende), Pakistansk (faen så moro det ville vært å høre hva de guttene sa noen ganger) og svensk (det er så vakkert..)
Hva er din flaueste opplevelse?
Jeg måtte noe sykt på do når jeg var i skibakken en gang, og trodde at jeg var langt inne i skogen og at ingen så meg. Vel, det stemte ikke. Ganske mange så meg.
Hvike avgjørelse/valg ville du gjort annerledes i dag om du fikk muligheten til det?
Jeg ville nok tatt mer ansvar for en venninne som det ikke går så bra med, og ikke dekket for henne når det hele startet. 
Hvor mye har du vært i kontakt med politet?
Ikke så veldig mye faktisk. 
Hva var det som gjorde at du begynte å blogge?
Behov for å ytre mine meninger!

28 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, der var det mye spørsmål og svar. Kjipt jeg missa spørrerunden, men det var mye bra spørsmål i lista uansett! :)

Anonym sa...

Aw, men det er jo godt!

Anonym sa...

> takk for koselig komentar :)
du må HUSKE grease i kveld nå da!^^

blogges=)

Ida Bianca sa...

Nei jeg veit. Hun virka temmelig merkelig hun damen. Men det som er, er at det fins noen piller som utsetter mensen man får kjøpt på apoteket. Som IKKE er p-piller. Men da måtte man enten gå på p-piller får å få de, eller ha resept fra lege. Det er jo helt teit. Jeg mener, hvorfor får man det uten resept når man går på p-piller? Da trenger man de jo ikke! Da har man jo de pillene på brettet å hoppe over..

Jaja. Men jeg må si, jeg liker bloggen din! Du er kjempe flink til å skrive :)

Unknown sa...

Kjempe modent :) Heh. Men altså ho går i 3 kl nå? Heter mer for noe? Blir alltid så nysgjerrig så sjekker skolekatalogen!

Mammabenti sa...

Ja hørt mange som sier den er bra :D
men får se ikveld..

tusen takk for det:)

Anonym sa...

Takk for det :D er bare så irriterende når det skifter utseende for hver gang jeg publiserer et innlegg. Så må jeg gå å rette på det :s

Madeleine sa...

Takk! hehe:) Veldig fin blogg du har;)

victoria sa...

Jeg er ganske sikker på at det var deg jeg mente! Jeg er bare fantastisk, men du er begge deler!
Og tenke seg til at du er bare 16, jeg trodde du var 19-20. GOD DAMN! Jaja, sånn kan det gikk! :) Have beautiful day, tiny!

Line. sa...

Er så gøy med sånn : D

Emelie sa...

Tusen Takk!=D Gøy med spørsmål og svar<3

*--Christine--* sa...

Wow, så flink du er til å svare! :) Var gøy å lese:D

KamillaK sa...

ntå

Camilla Didriksen sa...

Kjempe gøy å lese :D Bra at du legger ved bilder også :)

Du er søt! <3

Anonym sa...

Gode svar! Og bra at du legger til bilder ved siden av!:)

Anonym sa...

gøy å lese svarene dine og bli nevnt dom favoritt, du er en søting

nah sa...

gøy å lese slike spørsmal/svar greier :)

Sissel sa...

Aww takk ;D kost at du bryr deg <3

It's Aggy bitch! sa...

masse og lese ja! og masse fine bilder! :)

Anonym sa...

Gøy å lese :)

Emilie sa...

her var det mye interessant :D

Lene sa...

Wow, så mange spørsmål og svar. Kjempegøy å lese Karro, ha flere spørsmålsrunder siden. Når jeg har spørrerunder er det 5 stykker som legger igjen kommentarer... Haha!

I sa...

Hehe, den kom bare én gang. :)Kjedelig å skrive tre ganger da =o

Tusen takk.:)

Ja den sangen er så fin og etter det du forteller kan den passe til begge oss to. :)
Du må nesten bare ta tiden til hjelp, og se om du finner ut av følelsene etter hvert. :o)
Det er visst ikke meningen at kjærlighet skal være lett nei..

Pusspuss. Gøy å lese svarene dine <3

Meg sa...

Så mange spørsmål du fikk:)
Litt kult at du kjenner Erik & Kriss, de har mange fine sanger :)

Anonym sa...

Herlig blogg(Y)

Anonym sa...

Green day eer elsk :D

Rebecca. sa...

Det var en god del spørsmål ;p gøy å lese

Anonym sa...

hei, frekt å le av meg! haha