tirsdag 19. august 2008

Tirsdag

Sykt mange innlegg under her nå, men det har seg sånn at jeg i det siste har blogget fra mobilen. Og de blogginnleggene har havnet på en HELT annen blogg, og nå skulle jeg bytte så de nye innleggene jeg legger ut fra mobilen havner her. Jeg visste ikke at de gamle også kom da. Bildene er fra helgen.!

Siden sist har jeg startet på Bjørnolt VGS.. Studiespesialisering var ikke tingen for meg så nå går jeg MK. Utrolig lang skolevei i og med at skolen er på andre siden av byen.

Jeg var forresten VELDIG flink å klarte å få kroppen opp og ut. Jeg tok meg en lang joggetur. Kondisen min er virkelig ikke på topp, og jeg er sykt støl i bena idag. Men det vil jo si at jeg trente bra igår.
Flere enn meg som føler at man virkelig MÅ trene nå som sommeren er over?
Jeg trenger hvertfall å komme i form igjen. Anbefaler de fleste å ta turen innom søtnosen Aynas blogg . Jeg får hvertfall motivasjon til å trene ved å gå inn der, og gode matoppskrifter har hun også. Jeg rett og slett digger Ayna..! <3

Møtte Sigrun på Tøyen når jeg skulle bytte bane idag.. Koselig å se henne igjen..

Møtte også gullet mitt Isabelle isted for å ta turen til Smoothie X Change på Frogner (Jeg er nærmest innom hver dag nå.

Selvom jeg lager smoothie hjemme hver dag. BESTE smoothien finner du på Smoothie X Change..)

Har sett Isabelle EN gang siden Malta. Forstod at vi hadde mistet litt kontakt når jeg spør når hun reiser til Finland og svaret var: Jeg har VÆRT der!
Mari og Karina var også med, og når Karina og jeg ikke fikk plasser på t-banen satte vi oss like godt ned på gulvet. Jeg klarte å slå mobilen i den ene tanna, noe som resulterte i en latterkrampe som varte hele turen for Karina.




6 kommentarer:

Anonym sa...

vi er jo pushere! (ehm) vi skal pushe hverandre

Emelie sa...

Tusen Takk!^^ <3

Søte bilder av dere, og nå fikk jeg lyst på smoothie!^^

Anne-marte sa...

Ja nå har høsten startet, og alvoret:p så nå må det trenes!

Camilla Didriksen sa...

Kjempe søte bilder :)

Malina sa...

Fine bilder :) smoothie er kjempe godt ;p

KamillaK sa...

MÅ trene ja. Bare å komme i gang som er noe herk.