mandag 25. august 2008

Mandag

Siden sist har jeg...

og Mari vært på konsert.. (Snodige greier det at det ALLTID blir privat konsert når Mari er med. Altså bare oss i publikum nesten..)

sittet på toget..

posert i Drammen..

funnet ut at Drammen er en vakker by.. (og ikke SÅ harry)

feiret Unn-Renates 25 års dag som er imorgen!

Laget forresten en videoblogg når Mari og jeg satt på toget fra Drammen. Sliter litt med å laste opp.. Skal jeg fortsette å forsøke å få den på bloggen, eller bare droppe det?

67 kommentarer:

Anonym sa...

drit i det !
du er uansett bedre enn meg !

Malina sa...

:)

ser ut som du har hatt det fint, morsom konsert? ;p

Anonym sa...

Jeg hadde rett! Jeg var sikker på at jeg så deg i Drammen, men 100% var jeg jo ikke. Hehe :)

Karoline sa...

I byen?!? Jeg sa nemlig til en venninne: Jeg tror jeg vet hvem det er!!

Anonym sa...

Ja så deg i sentrum. Husker ikke mye klokken var eller noe. Surret egentlig bare rundt. Men syns jeg så deg skjønner du, men tenkte det kanskje var noen som lignet noe sykt så jeg hilste ikke :P Ville vært litt tabbe.

Ventet på blogg innlegg fra deg siden fredag for å se om du var i Drammen. Hehe :D

Jorunn sa...

Ja er kjempe trist, men vi skal nok overleve!
Takk for kommentar, er enig i at bildene er fine... Milla som må ta æren for det.. ;) Hehe..

Anonym sa...

Så koselig da -og takk for komentar foresten :)

Ireneelise sa...

jeg vil se videoblogg fra toget ;)
godt noen andre ser det og, drammen har faktisk blitt ordentlig fint :)

www.kristinakh.com sa...

Så gøy å se:) Du har kost deg, forstår jeg? :)

Anonym sa...

last opp videon!

Emelie sa...

søte bilder=)
Har vi det?:P Digger den, syns den er kjempe bra! Fornøyd?

Julie sa...

det er faktisk veldig fint langs elva i drammen, særlig på kvelden.. pleier å gp langs elva fra toget når jeg skal på dansing=)

Camilla Didriksen sa...

Så koselig da :)

Jeanette sa...

Ser ut som du har hatt det koselig :)
Fine bilder ;)

Jeanita Helen sa...

Hørtes morsomt ut:)
Videoblogg er alltid bra;) Men hvis du bare får problemer med opplastingen, så kan du jo bare drite i det...

Janne sa...

Takk for kommentaren ;P

Drammen jo, bor ikke så langt unna der jeg :P

Anonym sa...

Ikke dropp det(:

Jeg har bare kjørt gjennom Drammen. Men utifra bildet ditt ser det veldg fint ut. Må vel dra dit en gang.

Camilla:) sa...

Koselige bilder:D

17 år fra Molde sa...

hehe ;-)

koselige bilda :)

Christine R sa...

Tusen takk <3
Neii, prøv å få opp videobloggen (:

Ida sa...

Ingen spørsmål er dumme :) Ja, håret ser naturlig ut. Da jeg brukte det (altså ikke samme håret som jeg selger) men da jeg hadde den type extension i håret skjønte ikke kjæresten min noe! Han forstod ikke at det kunne se så naturlig ut :)Jeg har aldri brukt klemmene før, jeg sydde det fast i håret! Anbefales IKKE!!!!!! Umulig å få det ut igjen! Klemmene er nok lett å feste vil jeg tro :)

Meg sa...

Vi vil se videoblogg! :-)

Maria sa...

Vil gjerne se videoblogg :) Fine bilder!

sandramarie sa...

Takk for kommentaren på siden min. Veldig hyggelig av deg :)

Anonym sa...

Takk for kommentar :) Synes du skal prøve å laste den opp på youtube. Blogspot klikker hele tiden :((

Peaches sa...

Headeren var kjeempesøt :D Ihii

Helene sa...

Fine bilder :)

sve sa...

Jeg har også oppdaget 'skjønnheten ved Drammen.' Hehe. Det er ikke så harry som man skal ha det til. Koselig by.

Hilde sa...

Ja, de var FINE til en SÅ billig penge!! :) 349,- på ellos.no ;)

Andrea sa...

Drammen er en fet by egentlig =D Skulle ønske jeg bodde der fortsatt!
søt du er :))

Ida sa...

Er du interessert i håret :) ?

kelley sa...

videoblogg er gøy :) takk for komentar forensten:)!

Ida sa...

Flott :)
Hvis du vil ha det, kan du få det. Er egentlig mest interessert i å selge det, så første man til mølla får det. Altså deg ;) Om du er interessert i å få det med en gang, kan jeg sende det så fort som mulig :)

Ida sa...

Flott :)
Hvis du vil ha det, kan du få det. Er egentlig mest interessert i å selge det, så første man til mølla får det. Altså deg ;) Om du er interessert i å få det med en gang, kan jeg sende det så fort som mulig :)

Marie sa...

Ikke dropp det, last den opp!
Videoblogg er morsomt ;D

Så ut som en koslig tur! :)

Tone sa...

videoblogg e gøyy!

Julie Kristine sa...

Videoblogg, så absolutt :-D

hildesolli sa...

Takk :)
Søte bilder :D <3

Ida sa...

Sånn :)
Da har jeg sendt deg en melding med kontonummeret mitt :) Bare gi en lyd når du har satt inn pengene, så sender jeg håret med en gang!

Anonym sa...

Koselige bilder:)

Mia sa...

åå, så søt header du hadde! Si ifra hvis du har litt fritid da, så kan du godt lage en til meg! :D

Anonym sa...

video, video, video!

Anonym sa...

HAHA! tack så mycket, men jag kan inte fatta att ni tycker jag ser bra ut! ;P

Annette sa...

så mye morsomt du har drevet med da :D fin blogg!

Tanita sa...

Heii :) Tusen takk for det, hyggelig å høre :) Alt vel med deg? Kost deg på konsert?:)

Anonym sa...

takk! utrolig kjip situasjon å være i.

Andressa sa...

Ja :D
Så søte bilder ^^
Morsomt med konsert! ;D

Emely sa...

ikke dropp det- videoblogg!

Eva sa...

Takk for kommentar i bloggen min.
Drammen kan være en fin by, bare en finner de rette stedene og det riktige været;)

Heia sa...

søte bilder :)

Anonym sa...

Så koselig at du vært i drammen :) du kunne sagt i fra, jeg bor nemlig der :D hihi

Livetsdrømmer sa...

Det hørtes artig ut! Og ja til videoblogg! ;) Det er alltid like morsomt!

Linni sa...

ja, det er masse fint der! : ) jeg <3 nettshopping.

N A D ii A sa...

Så ut som at dere hadde det kjempekoselig :)

Sara sa...

Å, så fint solnedgang bilde :) !

Lena sa...

Hehe, morsomt med privatkonsert;p
Takk for kommentar:) Made my day!

Anonym sa...

I will!
..

Fortsett å forsøk. :-)

sandra angelica sa...

sier du? søta sjæl ! :D <3

Anonym sa...

drammen er styggestygt. haha.

Anonym sa...

Ser ut som du har hatt det moro!

Susanne sa...

Prøv å filmen opp på bloggen selvfølgelig:) hehe!
Tusen Takk for kommentaren :)
Her har du svar;
Ja, han er fantastisk søt:)

Johanne sa...

Aldri vært i Drammen jeg kommer jeg på nå.. hehe

Silje Marie sa...

Liker drammen jeg, er faktisk en ganske fin by igrunn;)

Kristine sa...

herlige bilder, som vanlig. aldri vært i drammen, men det så jammen meg fint ut der :-)

last opp videobloggen!

Christina sa...

Ja den veska er faktisk ganske kul. Men fant den ikke butikken, så må nok ta en tur til larvik :P

Moro med ny skole :) Deilig med forfriskning og slitk :)

Drammen er kanskje egentlig en pen by men fortsatt harry xP

Lene sa...

Søte bilder, Karris! ;-)

Haha, alene på konserter. Det må være fett.

Marthe Sofie sa...

Så fiiin jumpsuit!