søndag 7. september 2008

Søndag (Igjen)

Viktoria VELDIG klar for Granitt Rock..
Raga Rockers rocket...
Møtte på masse kjentfolk, blant annet Isabelle..
Dagen etter spilte Erik og Kriss på GranittRock.. Lenge siden jeg hadde sett dem (sånn bortsett fra at de pryder både utsiden og innsiden på trikkene og bussene i oslo og er overalt ellers) så det var jo hyggelig.
Idag har jeg vært på tur med Isabelle:)

Mange lurte på hvilke konserter jeg har vært på i helgen. Vel, jeg bor på Grorud (der Granitt Rock arrangeres så da måtte man jo ta turen)

Har lært mye nytt denne helgen..
-Posefull er et flott ord!
-Skal du på festival, ta med støvler UANSETT. Og mye klær.
-Det er fler fulle "gamlinger" på festival, enn ungdommer.
-Kriss er sykt dårlig på å forklare vei.
-"***an" er faktisk ganske kjekk, tror nok bare Viktoria tok den.
-Asgeir mener det finnes penere barn enn andre, og det må bare de som ikke er så pene akseptere.
-Kjøper du mat et sted hvor venner jobber, får du ganske mye mer enn du trenger.
-Å la Even velge film, er ingen god idè
-Å kunne skru på varme i madrassen er sykt digg. Det trenger jeg.

Det går forresten bra med Sogndal om dagen! Det liker jeg..
Stao Nao Pao superlag fra Sogndal.. Det e ikkje nokon som kan slao oss no!
Jeg LIKER Sogndal jeg. Tror jeg liker vestlandet rett og slett.
Alle vet jo at hjertet mitt står i BRANN.

70 kommentarer:

Christina sa...

Takk :)
Hehe, konsert er moro det.
Men det så sykt kaldt ut. Jeg kjørte bare 600 m bort til butikken i går i vinter jakke og greier og jeg frøys!
Støver er veldig kjekt da. Det holder deg varm på beina og så blir du ikke våt (så lenge du ikke putter regnbuksa oppi støvlene. Snakker av erfaring) :)

Emelie sa...

Så koselig da!:D Fine bilder=)

Anonym sa...

> takk, er også helt fan av NRJ : DD

liker bildene dine :)

Ida Bianca sa...

Hehe ja, det er jo ikke slike ting jeg legger ut om hver dag. :) Men tenkte det kunne være litt morro med en sånn "Visste du at.." ting, hehe. Er litt moro å lese om alt en har skrevet selv etterpå også, man ser hvor mye dumt det er liksom :p Likte bloggen din, søtaa!

Unknown sa...

Haha, utrolig morsom :p Den bruker jeg en gang :] Kjekk den "Kjøper du mat et sted hvor venner jobber, får du ganske mye mer enn du trenger." Hehe ;d

Valentina sa...

Skjønner ikke hvordan du holder balangsen på det siste bilde, skummelt :-0 Hih

Anonym sa...

Tusen takk :)
Festival høres morsomt ut :)
Haha, ja, man får veldig mye mer enn det man egentlig skal ha hvis man kjenner venner som jobber der ;p Haha, en venninne fikk en hel boks full med Biff Chop Sui på Deli De Luca for 50 øre av en kompis ;p

Fride sa...

Høres ut som at du har hatt en fin helg! :)

Line. sa...

Det så bare helt sykt herlig ut : D

Christina sa...

Photoshop ER kult! hehe. Det er ikke egentlig så veldig vanskelig altså :) hehe. Har du i det heletatt prøvd? =)

Anonym sa...

fine bilder :) hils erik og kriss fra meg neste gang, hehe.

tusen takk, alltid koselig med sånne komentarer. du er ekstemt søt! :)

http://www.lotteandersen.blogg.no

Karoline sa...

Christina; SYKT kaldt ute ja..!

Valentina; Hviler beina på en kant som ikke synes;)

Christina AL;Har photoshop på macen og har prøvd.. men synes det er komplisert..!

Lotte; DU er søt! Skal hilse til Erik & Kriss neste gang vi møtes jeg;)

Emely sa...

åh, jeg savner festivalsommeren!

Jeanette sa...

Ser ut som du har kost deg masse!! :D

Anonym sa...

Haha, morsomme ting du har lært deg ^^

victoria sa...

Veldig fint bilde på gjerdet!! :)

Jeanita Helen sa...

Takk for det! Det var kjempe koselig ;)

Du har alltid så fine bilder å vise frem, du!!:)

Malina sa...

Så fine bilder :) så gøy ut

Anonym sa...

kan man ikke stole på at kriss viser riktig vei? er det kriss fra erik og kriss? og hvem er even?
jeg har ikke fått billig mat av venner hvor jobber vennene dine?
you look weird

Kamilla sa...

You do not look weird. Bra blogg :)

Karoline sa...

Anonym; Ja, det er han. Fordi han ikke eier geografiske kunnskaper.
Even er en venn;)
Hun jeg mener i innlegget jobber på Burger King, men tror ikke du får billigere mat for det;) Jeg ser rar ut ja. takk..!

Kamilla; TAKK <3

Anonym sa...

Jeg har sett deg et steed før!

Gøril - Har fotokonkurranse sa...

Polakker er skumle 8D
NB; -noen- av de.

Ida sa...

Jaa, den her helt råå!! :)
Bare hyggelig :) Bra du er fornøyd <3 ÅÅWWW, jeg liker deg skikkelig godt om du heier på Brann, og ikke er Bergenser! Yo go girl !!

I sa...

Åh, er du? Får håpe du finner ut av det du også. Har du fortsatt følelser for han? Blæ. Ja det er vanskelig å forstå dem hvertfall, og omvendt (:

Takk, hehe.

Ser ut som du har hatt en artig helg da hvertfall :o) Så kule bilder :D

Hihi. Jeg liker også Sogndal. :)

Anonym sa...

er jeg? x3

Camilla:) sa...

Tusen takk!:) Du og!<3
Ser ut som du også har hatt en fin helg da, hehe:)

Anonym sa...

Jepp <3 Så morsomme bilder ^^

Anniken sa...

Åh... savner å dra ut med nordmenn noe inni granskauen! Og ja, det er faktisk helt sykt å sitte i den kantinen. Tok meg lang tid å bli vant til det!

Liker bildene dine!

Yvonne sa...

Alt er fint med Sogndal, uten om sognamålet!

Anonym sa...

> Mira er helt rå hun!
Er kjempe enig i at Erik og Kriss er noen herlige typer, så vi gir dem en liten pris der :)

frokenlund sa...

Vestlandet <3 :D

steffie sa...

i like the pose of the girl on the furst pic!

Nøve sa...

Det finst faktisk penare barn enn andre. Sjølv om det er litt tabu å seie det. Tralala

Mammabenti sa...

Ja du får bare se om du finner en du vil ha da:D

ja pingviner er så skjønne:)

Camilla Didriksen sa...

Så fine bilder :)

Andrea sa...

Jeg liker også Sogndal! Og molde. Og Setesdalen og Lom og alle steder hvor de har kul dialekt! Awww :D

Panda sa...

aww det hørtes koselig ut ^^ Det med ungene er jo sant! Selv om det er stygt å si det høyt :)
Sogndal er koselig ^^

Åshild sa...

Ser ut som om du har hatt det gøy :) BRANN <3

Rebecca. sa...

ser ut som du har koset deg og hatt det morro ! :D
Erik og Kriss var rett borti å hadde kontert og. ;p

Ida sa...

Så mange koslige bilder! Når Raga Rockers var på Malakoff Rockfestival så var det SJUKT med liv. Haha! Festivala er koslige:)

Tusen takk for kommentaren :)

Martine :-) sa...

Tusen takk!

Anonym sa...

Så fin blogg du har:)
takk for kommentar på min^^

Tine Carita sa...

hehe takk :-p
søt selv, fine bilder :D <3

It's Aggy bitch! sa...

jaaa, Brann! <3

www.kristinakh.com sa...

kjempefint bilde der du sitter på gjerdet! :)

Ane sa...

mange gøye bilder! lo litt av hun som ventet på granitt rock!

anjaripegutu sa...

å! konserten så funz ut :D
jeg vil óg på konsert snart........

Anna sa...

Tror du?
Tusen takk :D
Likte bloggen din veldig godt, Karoline ;P

Ireneelise sa...

Du er så søt du, Karoline :)

Anonym sa...

posefull faktisk.. haha
granitt rock hørtes rart ut :P

Tanita sa...

heiheihei!
takk :D veldig fornøyd selv :-p Ser ut som du har hatt det fett :-D

idafkof sa...

ååh, jeg skulle også egentlig dra

Anonym sa...

Hehe, nei det er sant! Tenker bare på det, fordi jeg vet at vi skal prøve å komme oss bort herfra etter jul :D

Siri sa...

Nuvel, det er jo en grunn til at jeg kaller det institusjonsrom. :P

Kristine sa...

posefull til og med, haha :D

Anonym sa...

Festival er knallers! Fine bilder!

Anonym sa...

takktakk, du er ikke så værst selv :)

Louise sa...

Mitt hjerte også!
Fine bilder - du er skikkelig tan!

Christine R sa...

Tusen takk søte du :D
Nice pics.

Anonym sa...

Åh, heldig! Alltid hatt lyst å se raga rockers!

Marianne sa...

Noen har vert fall kost Seg :-D Søte bilder!

Lucy Sky sa...

Så pene bilder av deg! Og høres ut som du har lært mye nytt- jeg vet ikke helt hvor brukbart alle punktene er, men godt at du lærer det videre til oss uansett:D

Meg sa...

Ser ut som du har kost deg! :)
Takk for kommentaren, det var et spark i ræva foor meg - så nå har jeg oppdatert.. Litt. Hih ;*

*--Christine--* sa...

Koselige bilder! :)

hildesolli sa...

Så fine bilder :) :)

Kristina sa...

Så godt du kledde extentsions! :D

Ingrid sa...

fine bilder :)

Sissel sa...

Aww takk ;D det gjorde det vet du :)

Takk for komentaren, Så fin blogg <3

Trine Elita sa...

Hhehe, det kan godt hende! Det er mange av de ;-P <3