søndag 31. august 2008

Så det ble fest igjen, og de inviterte bare over den og den. Men den og den tar jo med seg en venn. Og han vennen har jo med seg han, de og dem. Startet opp med noen få damer og karer, men det rant selvfølgelig inn fler enn gulvet klarer.. Ute av kontroll, fortsatt i slaget.. Ikke fullt så populære rundt i nabolaget, trøbbel tårna seg, men det kommer til å ordne seg! Muttern, jeg sverger..siste gang.. Jeg lover deg!
Gutta

Veldig bra forklaring på hvordan festen jeg var på igår..

Ready to party..

Kos å se Jelissa igjen..!

Det utrykket der har jeg på 97 % av bildene fra igår..!

Her er noen av de jeg faktisk kjente fra før..! Karina, Isabelle, Paavo, Even & Simen..

Her har vi utrykket igjen ja.. Kos å se søte Carina igjen!

17 kommentarer:

Lene sa...

Så fine bilder, lille venn! :-) Du er SÅ søt da. :-) Ser ut som dere hadde det supert på fest!

Karoline sa...

Hei :)
Kom tilfeldigvis innom, Må si du har et fint navn ;)
Fin blogg, og fine bilder :)

Jeanita Helen sa...

Så fine og morsomme bilder:D

Anonym sa...

Søte dere er :) Brun du er nå! arg. Jeg er alltid vinterblek!

Anonym sa...

hvorfor ikek ta et fly som kommer fra malta? linka meg videre på noe du hadde skreve. jeg skal ta et maltisk fly skjønner du om 2 uker:S

Trine Elita sa...

hehe takk! Hyggelig :-D

Malina sa...

Hehe, er kjent med det der ;D fine bilder, det så hyggelig ut :)

Emelie sa...

Tusen takk!^^ søte bilder av dere=)

Andrea sa...

Du ligner sykt på ei jeg kjenner! :O
haha =D

Blir helt nervøs av sånne fester jeg, haha. ^^

nah sa...

det så koslig ut =)
fin kjole!

Overland sa...

Takktakk :)

så ut som festen va bra!

Christine Tallulah sa...

<3

I sa...

Åh <3 Tusen takk for en superkoselig kommentar :) Takk, jeg har det fint. Hvordan går det med deg? :o) Så brun du er!! Heldig altså. Sykt fint bilde av deg ved den fossen også! Hvor i byen er det? :) Og hvor kan man finne den Gutta-sangen? Hugs <3

Anonym sa...

ser gøy ut :)

Anonym sa...

Tusen takk :D likte forresten det bilde nedom her med vannet! kjempe fint :)

Anonym sa...

koslig :) mamma klikekr når jeg har fest. hun er teit

Anonym sa...

> haha, skal ikke si noen ting jeg : DD
Og ja, guttene var råe -som alltid :)