torsdag 13. november 2008

iPublish

Jeg har bestemt meg for å gå over til iPublish. Hvertfall teste det ut en stund..
Visste du forresten at Thomas Moen har en konkurranse
Jeg har jo fortalt om den før, men hvorfor ikke nevne det igjen når vi først er inne på iPublish emnet?

Thomas, du Thomas
Jeg vil vinne, 
kanskje fordi jeg er en kvinne?
iPublish er det nye store,
ja nå kan alle faktisk ta meg på ordet.
De har både Venke, Tone & Aleks, 
så jeg får nesten et kompleks.
Men da er det jo kanskje på tide..
Og utvide!!
Derfor finner man der også nå Karoline, 
som kanskje gir deg hodepine.

Konkurransen går ut på at du forteller at iPublish er relansert.
Jeg har fortalt om konkurransen før, det innlegget kan du finne her .

Dere forstår kanskje at jeg ikke kan la sjansen gå fra meg, når man kan vinne..
1. Domene (Altså kan jeg kalle bloggen min noe sykt kult, og få .com bak)
2. Spesialdesinget blogg av en proff designer (noe Karoline trenger, siden hun har STORE manglende kunnskaper på design)
3. En photoshoot hvor det blir tatt bilder til header og slikt. Denne må gjøres i Oslo.

Nå kan Thomas la meg vinne,
så jeg slipper å sitte her i sinne.
Uansett kan jeg nok vise,
det at jeg kan glise.

Den nye bloggen min finner du forresten HER.



55 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi.. Flink du er å dikte ;)

Anonym sa...

Haha. Du rimer, og alle bloggerne besvimer. (Slik du har tenkt til å vinne.)

Terese sa...

Ny blogg? :o

Anonym sa...

Bra rim! :)

Ireneelise sa...

Haha, du er flink K ;)

Anonym sa...

Fint dikt;) Høres ut som en knallbra konkurranse ja, eget domene med .com er jo kjempebra og å få hjelp til header! Håper du vinner;)

Shelly sa...

Du er så søt.<3

Likte at du rimte, rim er gøy :D

Bergen Street Fashion sa...

Seriøst, du må bare vinne. ^^ Skulle gått over til iPublish jeg også, hadde jeg ikke hatt den jeg har nå :)

Lykke til med konkurransen =D

victoria sa...

Dette har du sittet lenge med. Jeg prøvde meg på ipublish jeg og, men fikk ikke lagt ut noe som helst av innlegg så da dreit jeg i det!
Ja jeg så det, jeg trodde kanskje hun hadde skrevet om hvor mye hun digget meg, men neida. Bare en liten setning i ditt såkalte innlegg ;p

Malin maarud sa...

Det kommer til og gå bra :)

Malin maarud sa...

Det kommer til og gå bra :)

Christina sa...

Jeg har også vudert ipublish :)
Men venter til hvertfall 1 desemeber. Jeg har virkelig lyst til å vinne!

Takk :)

Ida Ellingsen sa...

Flink du er å rime :D

1 sa...

å så gøy :D du var flink til å rime!

Anonym sa...

Synes du fortjener å vinne jeg Karoline :) Gleder meg til den nye bloggen din er på topp <3

Krii sa...

haha:D ser ut som om du har kommenes karriere foran deg som rimer !^^ Bra dikt;)

Marianne sa...

Jeg etablerte meg på iPublish for bare noen dager siden, jeg fant ikke ut hvordan jeg gjorde de greiene, så det ble ganske raskt dumpet. Men kryssser fingrene for deg, og håper du vinner! :-D

Marlene sa...

stilie greier ;D håper noen av sangene fallt i smak ! :)

Nugget sa...

haha, morsomt dikt! tror du ligger godt an til å stikke av med seieren ;)

Anonym sa...

er det noe bra da? :O

Angela.I.D sa...

bra dikt. xD hehe ..
frister litt å bytte til ipublish....

Hanne sa...

Så flink du er til å rime;)

Anonym sa...

Domene koster 90 kroner i året. www.domeneshop.no! Det er ikke så altfor dyrt syns jeg!

Panda sa...

Lykke til! Håper du vinner^^

Tuppene sa...

Skal du gå helt over til ipublish eller skal du fortsatt ha denne bloggen?

It's Aggy bitch! sa...

lykke til ja! : )

Unknown sa...

Ja, det håper jeg også babe!

Karoline sa...

Døsen: I'm gonna win! <3
Terese: Yes, baby!
Lille Wee: Ikke klag a. Du er nevnt som en av favorittbloggene mine jo.
Maria Stenersen: Hva da? iPublish? Yes.
Feddaboy: Men da får man ikke photoshoot med på kjøpet;)
FrkTetlie: Jeg har ikke tenkt å slette denne bloggen med det første nei, jeg vil se hvordan det er å blogge hos iPublish før jeg sletter denne.

Siri sa...

nice design du har nå. Kjører likt <3

Jeanette sa...

Gratulerer med ny blogg :D

Ariella sa...

Flink til å dikte er du! Ja, lykke til!

Mammabenti sa...

hmm jeg var der en liten stund, men syntes det var så tungt :S

Sissel sa...

Tusen takk turen var kjempe fin. og skjer med ny blogg a? ;O

Malin maarud sa...

Ha en fin helg søta :)

Ann Mari Engh Løvli sa...

hehe, morsomt dikt :)

Anonym sa...

Så festlig :)

Anonym sa...

fint bilde:) går du på wang forresten?

Karoline sa...

Amina: Nope, det gjør jeg ikke;)

Ingrid E. sa...

ipublish virker genialt! får vel prøve meg snart jeg og:D

Meg sa...

Åh, jeg skulle akkurat kommentere ditt innlegg, så så jeg at jeg fikk en epostmelding fra Karoline. Så koselig søta! :D
Flink å dikte du ;)

Nina sa...

Hei! Takk for de kreative spørsmålene!

Linda sa...

Heei (:
Hvordan går det ?
Driver med daa? pusspuss

Camilla sa...

haha tror du har en liten poet i deg ja! lykke til i konkurransen ;)

Anonym sa...

lykke til! du er en fantastisk blogger, så dette fortjener du!

Nina sa...

Hei! Jeg var inneom bloggen din på iPublish! Den var kjempe fin! :D

Andressa sa...

Lykke til :D Jeg heier!! Woohoo GO Karoline ^^

Margrete sa...

så fint å se at noen kan å rime! det kan ikke jeg! :p

victoria elisabeth,- sa...

takk takk <3 hihi, så søt header du har ! :-D

Anonym sa...

Hehe, artig dikt ;p

Meg sa...

Fettfett :D

Yvonne sa...

tusen takk :D mhm, han er litt søt skal jeg si deg. hehe

du var FLINK til å rime/dikte :o

Iben sa...

Hei hei jeg heter Iben og jeg vil reklamere litt for bloggen min, jeg er veldig slem (fordi ja, alle hater reklame).
Men jeg trenger flere lesere... Så jeg vil fortelle litt om hva du kan finne på min blogg:
Bilder av meg og livet mitt, tekster om kjærlighet, selvtillit, sex, dype tanker og funderinger, hvordan livet er, tips til hvordan man kan få det bedre og mye mer. Jeg skriver mye dype innlegg om følelser, liv, sorg, kjærlighet o.s.v
Håper du tar en titt innom bloggen min og gir den en sjanse:)
www.ibens.blogspot.com

Isabell sa...

wohooo..Lykke til med konkurransen!

Anonym sa...

Kunne jo ha gjort det, men haddeikke klart å funnet på en ny serie hver uke, hehe, jeg følger ikke med på så mange, hihi. Bestemte meg bare for å droppe den ukas-something greia jeg ;) heller bare komme med random anbefalninger innimellom, om det skulle dukke opp noe =)

(fikk error hele tiden da jeg kommenterte på din nye blogg :/ )

david santos sa...

Nice card! Nice picture and pretty face! Congratulations!!!